PracaGrupypl.praca.dyskusjeJuz nie potrzeba informatykow › Re: Juz nie potrzeba informatykow
  • Data: 2002-04-09 18:40:08
    Temat: Re: Juz nie potrzeba informatykow
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Apr 2002 23:30:22 +0200,
    "=?iso-8859-2?B?UGF3ZbMgQ2hhs2N6efFza2k=?=" <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >a tu bym powiedzial ze trafiles w moj ulubiony punkt, skonczylem LO i teraz
    >patrzac z perspektywy czasu, to jest to minimum jakie 3 lata stracone na
    >kucie bzdur, bo gdzies do 1 roku bym skondensowal to co potrzebne.
    >Ja sie uczylem tyle lat tylko po to zeby w przyszlosci ZARABIAC KASE a nie
    >dla zabawy czy przyjemnosci.
    >Naprawde malo mnie obchodza jakies "plaszczki, stalagmity, kwasy", jesli
    >bede chcial cos sie dowiedziec to sobie sprawdze w internecie.
    Czlowieku ale w wieku 15lat to tys ciagle jeszcze chcial zostac
    strazakiem i byles jeszcze krancowo nieodpowiedzialnym osobnikiem o
    wysokim mniemaniu o sobie. Powiedz mi wiec ilu z was w tym wieku
    wiedzialo co bedzie robic w wieku 23 lat?
    LO jest to jakas przechowalnia zwlaszcza na profilu ogolnym ale jak
    sie ktos nie potrafi zdecydowac to niech przynajmniej bedzie mial
    szanse zdecydowac po 4 latach.

    Pzdr
    Limfo