PracaGrupypl.praca.dyskusjeJudokomuna! › Re: Judokomuna!
  • Data: 2004-08-13 18:57:03
    Temat: Re: Judokomuna!
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kazoo napisał(a):

    > Takie dywagacje nie maja sensu. Latwiej powiedziec kto nie jest Polakiem -
    > ten kto ma gdzies dobro nas wszystkich jako narodu. Jak nie umiesz okreslic
    > kim jestes to nie moja wina;)

    Ja pytałem o Twoje zdanie, ale nie doczekałem się odpowiedzi. Nie muszę
    określać, bo nie dzielę Polaków na prawdziwych i nieprawdziwych.

    > Ameryka ma zaledwie 300-letnia historie, a prawdziwi amerykanie to
    > czerwonoskorzy - wiec raczej sporo gotowali tych obiadkow:) Polacy to nie
    > osadnicy. Mamy historie, przy ktorej plastikowa Ameryka jest malutka.

    I zobacz, 300 lat i takie bogate państwo, a my z naszą tradycją 50 lat
    za średnią europejską. A tradycję mamy bogatą - Targowica, Bracia
    Polscy, Bereza Kartuska, że tak z pamięci przytoczę kilka przykładów.
    Nasza tradycja to nie tylko Sobieski pod Wiedniem, Polska od morza do
    morza, Wołodyjowski i "zastaw się, a postaw się".

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak