PracaGrupypl.praca.dyskusjeJudokomuna! › Re: Judokomuna!
  • Data: 2004-08-13 19:13:20
    Temat: Re: Judokomuna!
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kazoo napisał(a):

> [...]
    > zarazonej konczyny. Przychodzi czas kiedy trzeba sie okreslic. Jestem za
    > radykalnym usunieciem od wladzy bylych komunistow, czerwono-rozowych,
    > prymitywnych dorobkiewiczow, zdrajcow, nie-Polakow, ktorzy pasozytuja na
    > zmeczonym i wyczerpanym juz kraju. Jestem za grozna sytuacja, ktora powaznie
    > wstrzasnie wszystkimi. Jestem za wymierzeniem sprawiedliwosci nie dla samej
    > zemsty czy pustej nienawisci ale dla lepszego jutra oraz ku czci pamieci
    > tych, ktorzy byli i sa w pogardzie u rzadzacych, paradoksalnie zyjacych

    Gdyby zamienić kilka słów w tym, co napisałeś, to wyszłoby całkiem dobre
    przemówienie dla Bieruta, Gomółki lub Jaruzelskiego.

    > Moze za bardzo daje sie poniesc emocjom. Jednak przez lagodne podejscie,
    > "grube kreski" itd. nasz kraj nie pozbyl sie "przeszlosci", ktora teraz zyje
    > sobie w najlepsze bez konsekwencji za czyny. Wciaz pozwalamy na to by nas
    > kopali jak nie ze wschodu to z zachodu.

    Myślę, że emocje Ciebie nie ponoszą, po prostu bredzisz jak wielu innych
    nazywających się narodowcami, prawdziwymi Polakami, jedynymi patriotami itp.

    > Pisales o zadluzeniu... Tzw. plan Balcerowicza (tak naprawde Sorosa, Sachsa)
    > to jedynie fikcja, ktora miala na celu zapewnienic zachodowi (Bush)
    > splacanie przez nas dlugow zaciagnietych przez komunistow. Po pierwsze
    > dlaczego zachod wspieral finansowo rzad, ktory pozostawal wbrew woli
    > spoleczenstwa? Gdy uzyskalismy "niepodleglosc" w '89 dlaczego zachod nie
    > umozyl tego dlugu? Czyz nie zaplacilismy juz wystrczajaco? Widac nie.

    A pamiętasz te czasy, o których piszesz? Bo jakoś chyba nikt albo
    niewielu protestowało, gdy Gierek zaciągał pożyczki. Zobowiązania należy
    spłacać, a zmiana nazwiska nie upoważnia do umorzenia kredytu. Poza tym
    część długu jest udzielona przez instytucje finansowe, komercyjne -
    dlaczego one miałyby zrezygnować z należnych im pieniędzy?

    > Obawiam sie, ze zaden tego nie zrobi. Potrzebny jest ktos kto przestraszy
    > klamcow, ktos kto bedzie jak miecz wiszacy nad glowa - tylko wtedy tacy
    > ludzie zaczna byc karni. Ktos kto pozwoli rzadzic ludziaom madrym, nie
    > zzeranym przez chciwosc. Uwazam, ze potrzebny jest swego rodzaju przewrot,
    > wstrzas pod wodza silnej jednostki. Wezmy oddech.

    Setnie się ubawiłem :))) Wziąłem oddech. Sądzę, że Ty się do rządzenia
    nie nadajesz, ocena według Twoich ww. kryteriów.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak