PracaGrupypl.praca.dyskusjeJudokomuna! › Re: Judokomuna!
  • Data: 2004-08-12 14:26:10
    Temat: Re: Judokomuna!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol <p...@o...pl> wrote:
    > Pewnie ze nie tylko. Ale w duzym stopniu. Od 2000 do konca 2003
    > zadluzenie zagraniczne wzroslo z 72 mld USD do 105 mld USD. Pytanie
    > jest proste: Gdzie jest ta kasa ???????????

    Czekaj, czekaj. Bo wydaje mi sie, ze cos chrzanisz za przeproszeniem.
    (chociaz moze sie okazac, ze to ja chrzanie, ale zobaczymy).
    1) Czy Miller rzadzi od 2000 roku?
    2) Czy nagly wzrost wydatkow budzetowych odbl sie za Millera czy za Buzka?
    3) Czy "wyprzedaz" majatku oraz jednorazowe wplywy w postaci licencji na
    UMTS, a co za tym idzie maly deficyt to za Millera byl czy moze za Buzka.
    (przypominam ostatni budzet Buzka z 80 mld defiytem jaki zostawil...)
    4) I w koncu - o jakim zadluzeniu zagranicznym mowisz? (skad masz tedane?)
    Czy ono obejmuje tylko zadluzenie budzetu panstwa, czy tez wlaczone sa tam
    kredyty rodzimych przedsiebiorstw, ktore w ostatnich latach bardzo chetnie
    kredytowaly sie zagranica?

    No - to mozemy podyskutowac.
    I bron Boze, ze ja Millera chce tu bronic. Tylko chcialbym pokazac jaka
    ludzka pamiec jest krotka i wybiorcza...

    http://www.PRnews.pl