PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeszcze glupsze pytanie na rozmowie ;-)

  • 1. Data: 2005-10-16 20:16:03
    Temat: Jeszcze glupsze pytanie na rozmowie ;-)
    Od: asdfg <a...@o...pl>

    Jeszcze glupsze pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej ..
    i swietna riposta ;-)

    > czy ma Pan jakies pasje i zainteresowania???
    ... tak! uwielbialbym podroze po calym swiecie, ale obawiam sie, ze za proponowana
    pensje
    stac bedzie mnie tylko na odwiedzenie toalety po drodze
    i to najwyzej kilka razy;-)
    a nawet po podwyzce stac mnie bedzie na jakies picie i moze loda ;-)

    ;-) ;-) ;-) ;-)

  • 2. Data: 2005-10-16 21:47:34
    Temat: Re: Jeszcze glupsze pytanie na rozmowie ;-)
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    asdfg napisał(a):
> [...]
    > i to najwyzej kilka razy;-)
    > a nawet po podwyzce stac mnie bedzie na jakies picie i moze loda ;-)

    To pytanie jest akurat normalne. Za to ja na rozmowie telefonicznej z
    inz. Motoroli dostalem pytanie: jaka komenda w UNIX'ie wyswietlic pliki
    w danym katalogu. I jest to pytanie typu: prosze powiedziec co się
    tankuje na stacji benzynowej :). Nastepne bylo : podac pelna komende (z
    parametrami), ktora spakuje tylko pliki z katalogu.

    Gratulacje dla idioty, ktory wymyslil te pytania.

    p.
    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 3. Data: 2005-10-16 22:47:39
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> napisał(a):

    > Gratulacje dla idioty, ktory wymyslil te pytania.

    to ja sie spotkalem z lepszym przypadkiem:

    "jak zorganizowany jest arkusz kalkulacyjny excel?" :-/

    chodzilo oto, gdzie sa literki (kolumny) a gdzie liczby (wiersze)

  • 4. Data: 2005-10-17 05:31:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mhl999 napisał(a):

    > "jak zorganizowany jest arkusz kalkulacyjny excel?" :-/
    > chodzilo oto, gdzie sa literki (kolumny) a gdzie liczby (wiersze)

    To nie jest głupie pytanie bo sprawdza, jak radzisz sobie z mówieniem
    o rzeczach niby oczywistych. Większość ludzi ma z tym wielki kłopot.

    j.

  • 5. Data: 2005-10-17 05:53:36
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    januszek napisał(a):

    > To nie jest głupie pytanie bo sprawdza, jak radzisz sobie z mówieniem
    > o rzeczach niby oczywistych. Większość ludzi ma z tym wielki kłopot.

    Hehehe, no nie wiem czy nie przesadzasz. A co bys odpowiedzial na
    pytanie "Co to jest samochod"? Jak ktos nie widzial to niewazne ilebys
    sie nie nagadal to i tak nie wytlumaczysz mu tego slowami :).

    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 6. Data: 2005-10-17 06:12:08
    Od: Kira <c...@W...pl>

    perszing wrote:

    > Hehehe, no nie wiem czy nie przesadzasz. A co bys odpowiedzial na
    > pytanie "Co to jest samochod"?

    Ja kiedyś faktycznie popłynęłam w technikum na pytaniu "co to
    jest ścieżka" -- znaczy się taka na dyskietce np.

    Kira

  • 7. Data: 2005-10-17 07:09:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    perszing napisał(a):

    > Hehehe, no nie wiem czy nie przesadzasz. A co bys odpowiedzial na
    > pytanie "Co to jest samochod"? Jak ktos nie widzial to niewazne ilebys
    > sie nie nagadal to i tak nie wytlumaczysz mu tego slowami :).

    Nie chodzi o odpowiedz tylko o sposob jej udzielenia. Samochod to
    narzedzie, konkretnie to urzadzenie sluzace do przemieszczania ludzi
    lub rzeczy ;)

    j.

  • 8. Data: 2005-10-17 08:33:23
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    januszek napisał(a):

    > Nie chodzi o odpowiedz tylko o sposob jej udzielenia. Samochod to
    > narzedzie, konkretnie to urzadzenie sluzace do przemieszczania ludzi
    > lub rzeczy ;)

    Moze tak, moze i nie. Zalezy na jakiego czlowieka po 2 stronie biurka
    trafisz :P

    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 9. Data: 2005-10-17 08:47:56
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    perszing wrote:
    > Gratulacje dla idioty, ktory wymyslil te pytania.

    Na jakie stanowisko aplikowałeś, gdy Ci takie pytania zadawali ?

  • 10. Data: 2005-10-17 09:03:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    perszing napisał(a):

    [...]

    > Moze tak, moze i nie. Zalezy na jakiego czlowieka po 2 stronie biurka
    > trafisz :P

    Hehehe, widzę, że lubisz dorabiać ideologię do prostych rzeczy ;P

    j.