PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem zbulwersowany › Re: Jestem zbulwersowany
  • Data: 2005-05-19 22:36:14
    Temat: Re: Jestem zbulwersowany
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 May 2005 00:16:49 +0200, lukasz sczygiel <g...@n...tw>
    napisał:

    > Zaemulujmy grupe *.humor :) podaj jakas perelke z kolekcji.

    "Większość konsultantów posiada dyplom MBA lub podobny"

    Tak przechodzac na firme pracodawcow (ta dyskryminacja - mnie moge zostac
    gosposiem), to co znaczy powyzsze o dyplomie?

    Przypomina mi sie "jesiotr drugiej swiezosci" z Mistrza i Malgorzaty.
    jaki dyplom jest podobny do MBA? Inny na ciekim kartonie?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##