PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem zbulwersowany › Re: Jestem zbulwersowany
  • Data: 2005-05-20 09:13:23
    Temat: Re: Jestem zbulwersowany
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d6k72h$160$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Bogdan" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja ich trochę rozumiem. Intencje mieli dobre.

    Dobrymi intencjami to wiesz co.

    > Pracą gosposi najczęściej interesują się osoby bezrobotne, często
    > nieświadome, że przed ważną rozmową trzeba się schludnie ubrać, umyć itd.
    >
    > Klienci potem się skarżą, że obiad podała im gosposia,od której zajeżdżalo
    > potem.
    >
    > Pytanie mało subtelne, ale jak w subtelny sposób zasugerować komuś, żeby
    się
    > umył? :)

    Gosposi to mozna powiedziec ze wspolczuciem: oj, ale sie pani zmachala przy
    tej pracy, prosze sobie zrobic chwile przerwy i isc pod prysznic sie
    odswiezyc. Po odpowiednio wielu razach zalapie. A jak przyjdzie brudna na
    rozmowe o prace, to nie przyjmowac.

    Ankieta nie ma nic wspólnego z subtelnością i zawiera upokarzające czlowieka
    pytania ingerujace w jego prywatnosc. Np. "ile razy na tydzien zmieniasz
    bielizne osobista". Caly ton ankiety wskazuje, ze ten czlowiek ma jak
    najgorsze zdanie o tej osobie, ktora chcialaby dla niego pracowac.
    Tworca ankiety zakladal pewnie tez, ze osoba myjaca sie i zmieniajaca
    bielizne raz na miesiac wpisze w te kratke 0,25.
    A jesli w ogole nie nosi bielizny, to mamy do czynienia z dzieleniem przez
    zero, co jest skandaliczne :)

    I.