PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem zbulwersowany › Re: Jestem zbulwersowany
  • Data: 2005-05-20 07:17:17
    Temat: Re: Jestem zbulwersowany
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Eddie" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d6k1jl$7cl$1@inews.gazeta.pl...
    > "Jeżeli nie podasz żadnej szkoły, założymy, że jesteś analfabetą. Jeżeli
    > nie podasz żadnych referencji, założymy, że nie znasz nikogo kto ma o
    > Tobie
    > dobre zdanie. "
    >
    > Zawsze poedejrzewałem, ze nikt mnie nie lubi....

    Przypadek dla psychologa IMHO. Moze to byc odreagowanie tego, jak sie samemu
    bylo traktowanym. A tam ludzi wlasnie tak traktuja - wysokie, szczegolowe,
    wchodzace w prywatnosc wymagania doskonalosci i wypad, jesli ich nie
    spelniasz lub raz popelnisz wiekszy blad albo dasz sobie luz. Nie pamietam,
    czy to bylo akurat Accenture, ale to w formularzu ktorejs z firm
    konsultingowych tego typu widzialam pytanie "czy masz na ciele jakies
    tatuaze". Nawet nie "czy widoczne", bo to by bylo zrozumiale w kontekscie
    kontakt z klientem/wizerunek firmy. Pytalam sie potem koncernowca, czy to na
    plus, czy na minus. Na plus by mozna zinterpretowac tak, ze chce sie
    wyrozniac z tlumu, nie boi sie bolu ani wzbudzenia kontrowersji.
    Dowiedzialam sie, ze to w tym typie firm wilczy bilet :)

    I.