PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny?
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem wybredny?
    Date: Tue, 14 Dec 2004 20:35:22 +0100

    Re to: wojtek [Tue, 14 Dec 2004 20:23:33 +0100]:

    > nie rozumiem w jaki sposób wykonywanie takiej pracy mogłoby
    > wyniszczyć komuś psychike

    Znajomy, teraz juz lekarz zreszta ale psycholog, jak byl na
    stazu powiedzial mi kiedys ze wychodzac ze szpitala ma takie
    wrazenie ze patrzac na ludzi widzi tylko ich organy ;) Nie
    wiem jaki Ty jestes, nie znam Twojej psychiki, ale jezeli
    chodzi o mnie -- jestem absolutnie pewna ze nie moglabym
    przygotowywac zwlok, grzebac w trumnie ani mielic resztek
    niespalonych kosci. Po prostu nie i tyle, sama mysl o tym
    wywoluje we mnie wstret i juz. Mozesz to sobie nazwac jakas
    awersja do smierci czy jakkolwiek chcesz -- chocby nie wiem
    co sie dzialo, ja osobiscie nie jestem w stanie tak pracowac.

    I nie sadze tez zebym byla w stanie wyjasnic dlaczego, bo
    to nie jest nic racjonalnego.

    No, ale ja czuje tez wstret do macania zwierzecego miesa,
    takich flakow czy innych watrobek ;) Tez nieracjonalnie
    moze ale jednak ;)

    Kira