PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny?
  • Data: 2004-12-14 22:56:46
    Temat: Re: Jestem wybredny?
    Od: krzysztofsf <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK napisał:

    > Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> zapodał(a):
    > [...]
    >
    > czasy są ciężkie - ale ja też bym nie dał rady; nie lubię widoku krwi,

    "Brzydliwy" nie jestem - kilka tygodni spedzilem w rzezni grzebiac w
    bebechack krow szukajac, pardon, jajnikow, koniecznych do moich badan do
    magisterki.

    > boję się widoku zwłok - a kwestia przyzwyczajenia nie wchodzi w rachubę...

    Wchodzi. Tylko jaki jest to efekt?
    Polecam naprawde obserwacje oczu ludzi z kilkuletnim stazem w zawodzie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##