PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem wybredny? › Re: Jestem wybredny?
  • Data: 2004-12-14 17:38:43
    Temat: Re: Jestem wybredny?
    Od: wojtek <g...@z...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Mo napisał(a):

    > A druga sprawa, dla mnie ważniejsza - to jest praca dla człowieka,
    > któremu już niewiele do emerytury brakuje, dla człowieka, któremu
    > faktycznie nic się nie chce robić, dla człowieka, który już niczego od
    > życia nie oczekuje, to jest praca do końca aktywności zawodowej

    no to jest ryzyko ze jeszcze położy się w trumnie i sam wjedzie do pieca
    z takim podejściem

    .
    > niebyt" ;-) (z całym szacunkiem!). Gdyby nadszedł taki moment, ze już by
    > nie mógł tego znieść, czy inny powód zmiany pracy, myślisz, że jaką on z
    > takim doświadczeniem znajdzie?

    myślę że jest to poważna praca,i z pewnością wielu pracodawców by go
    zatrudniło ,ale skoro siedzenie na bezrobociu jest lepsze...szkoda ze
    autor wątku nie zdradzić z czego się utrzymuje,może to by trochę
    wyjaśniło sytuacje