PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!

  • 1. Data: 2004-08-13 11:11:06
    Temat: Re: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opscn4j0uq5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...
    > Se przegladajmy ;)

    A przepraszam, że zapytam: a ten słynny spam, to który to jest?
    yamma

  • 2. Data: 2004-08-13 11:22:38
    Temat: Jest!!!!!!!!!! Sa pierwsze automoderowane!!!
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Se przegladajmy ;)

  • 3. Data: 2004-08-13 11:26:01
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Krzysztofsf [Fri, 13 Aug 2004 13:22:38 +0200]:

    Ano, i juz sa pierwsze pretensje nawet ;) W odpowiedzi
    na grupie ppo ;>

    Szybko ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 4. Data: 2004-08-13 11:28:50
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Se przegladajmy ;)

    No fajnie :))
    Jeden komentarz na goraco: tych ogloszen jest kilka raz wiecej niz
    normalnie !! Nie spodziewalem sie, ze az tyle ogloszen moderatorzy koszą.
    Nie zwiazanych z tematyka widze tylko kilka (oceniam po naglowkach - nie
    tresci). SPAM chyba jeden. A kodowanie ??? Mam gdzies to cale kodowanie.
    wole bez kodowania i z krzakami, ale tyle, ile jest.

    Tomek

    Ps. Czekam jeszcze kilka dni (az wroca M i J) i jesli stan kolejnych dni
    bedzie taki, jak dzis to bez wzgledu na "Grupe Trzymajaca Wladze" zaczynam
    kompletowac lobby tych co "sa ZA usunieciem moderowania". Pozatym trzeba
    jakims sposobem wyciagnac od moderatorow statystyki "Ile przyszlo, ile
    odrzucono, ile sie ukazalo itp"

  • 5. Data: 2004-08-13 11:35:46
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Ano, i juz sa pierwsze pretensje nawet ;) W odpowiedzi
    > na grupie ppo ;>

    No i co z tego ?
    Mowisz o tym kims co marudzi o ogloszeniu napisanym po angielsku ? Nie wiem
    co tam jest za lamanie bo nie czytalem. Nikt nie kaze ci tego czytac, nikt
    nie kaze ci podejmowac dyskusji. Przeszkadza ci to w czyms ??
    Mi nie.

    Tomek

  • 6. Data: 2004-08-13 11:36:08
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 13:22:38 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Se przegladajmy ;)

    Na jedna nawet odpowiedzialem - w zyciu by nie przeszla moderacji
    (kodowanie itp)

  • 7. Data: 2004-08-13 11:36:39
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    naprawde okolo 3 razy wiecej ogloszen niz normalnie, mnie takze nie
    interesuje kodowanie, pragne znalezc prace i tyle, a im wiecej ogloszen o
    prace tym lepiej :))) wazne jest aby ktos mial MOZLIWOSC przeczytanie
    ogloszenia firmy poszukujacej pracownika, a nie sprawy techniczne
    moderatorow boszszsze, blagam niech zostrana na urlopach:(
    bawcie sie dobrze, dobrej pogody

  • 8. Data: 2004-08-13 11:42:11
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Se przegladajmy ;)

    I mialo byc tak strasznie. A nareszcie chyba ppo zacznie spelniac swoja
    role.
    poczekajmy jeszce kilka dni, ale jakos nie widze sensu dalszego moderowania.
    Spam byl jest i bedzie wszedzie.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 9. Data: 2004-08-13 11:42:48
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > ogloszenia firmy poszukujacej pracownika, a nie sprawy techniczne
    > moderatorow boszszsze, blagam niech zostrana na urlopach:(

    Jak jestes za takim stanem, to czytaj caly czas grupe pl.praca.dyskusje
    Jak wroca M i J oraz spam nie zaleje p.p.o. (co zawsze moze sie stac i wtedy
    "czapka z daszkiem" ) to rozpoczniemy legalne RFD i powalczymy o zdięcie
    moderacji na stale. Wtedy kazdy glos ZA bedzie na wage zlota. Lobby
    przeciwnikow zdiecia moderowania jest skonsolidowane i twarde - musimy miec
    sile przebicia.

    Tomek

  • 10. Data: 2004-08-13 11:43:32
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > I sa takze ogloszenia "z nizszej polki" pisane przez ludzi z firm o
    > mniejszych wymaganiach szukajacych mniej elitarnych pracownikow.

    zgadza sie, szkoda tylko ze jak zwykle praktycznie zero ofert z
    pyrlandii:(((((((((( (przynajmniej z moim wyksztalceniem)