PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie perspektywy pracy po licencjacie z informatyki na prywatnej uczelni?

  • 1. Data: 2002-02-09 22:56:54
    Temat: Odp: Jakie perspektywy pracy po licencjacie z informatyki na prywatnej uczelni?
    Od: "what a nice day for science" <m...@w...pl>

    > >ps. WSZiA?
    >

    > Jeszcze sie zastanawiam, moze WSIZ.

    polecam wsisiz - wydzial Informatycznych Technik Zarzadzania ITZ
    poniewaz zamiast licenciata mozesz zrobic inżyniera (informatycznych technik
    zarzadzania specjalizacje telekomunikacja, logistyka,...)
    a studiujesz tylko pol roku dluzej niz na licencjackich

  • 2. Data: 2002-02-10 23:14:54
    Od: "Mike" <g...@w...pl>

    Czy warto studiowac informatyke w zarzadzaniu
    (3letnie studia licencjackie) na prywatnej uczelni?

    Jak pracodawcy patrza na taki dyplom?

  • 3. Data: 2002-02-11 07:50:08
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Mike <g...@w...pl> wrote:
    > Czy warto studiowac informatyke w zarzadzaniu
    > (3letnie studia licencjackie) na prywatnej uczelni?
    skonczylem taki wynalazek w tym roku, nie warto

    > Jak pracodawcy patrza na taki dyplom?
    nie patrza,
    po takiej szkole to pozostaje Ci tylko liczyc na doswiadczenie ktore
    zdobedziesz w trakcie (idz na zaoczne)
    Lukasz

    ps. WSZiA?

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"

  • 4. Data: 2002-02-11 18:41:01
    Od: "Mike" <g...@w...pl>

  • 5. Data: 2002-02-11 23:33:46
    Od: "Mike" <g...@w...pl>

> [...]
    >zarzadzania specjalizacje telekomunikacja, logistyka,...)
    >a studiujesz tylko pol roku dluzej niz na licencjackich

    A cos wiecej o szkole. Gdzie znalezc?

  • 6. Data: 2002-02-12 02:05:05
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Przedewszystkim strona szkolna: www.wsisiz.edu.pl

    Jestem studentem tej szkoly, moje spostrzezenia sa takie:
    z roku na rok podwyzszaja poziom/wymagania stawiane studentom
    najtrudniejszy jest drugi rok, jezeli jestes cienki z maty bedziesz sie
    musial ostro przylozyc
    fajnym faktem za dla tej szkoly jest to ze mozesz miec 3 warunki!!!, do
    uzyskania absolutorium. Tutaj sa bardzo liberalni.
    Niestety mamy tutaj kilku profesorkow maniakow w swojej dziedzinie i jednego
    upierdliwego emeryta(ci co chodza wiedza o kogo chodzi ;))
    No coz o poziomie szkoly decyduja studenci do niej uczeszczjacy, ale jesli
    chodzi o poziom nauczania to moge powiedziec ze jest wysoki.
    Daja stypendium za wyniki w nauce

    Za wady uwazam przedewszystkim cienkie kierunki na studiach mgr, ale moze
    sie cos zmieni

  • 7. Data: 2002-02-12 10:02:33
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Mike <g...@w...pl> wrote:
    > Jeszcze sie zastanawiam, moze WSIZ.
    ta rzeszowska?
    bziuuuuummmmmmmmmmm
    kumpel po pol roku sie zastanawia czy brac dziekanke, dlaczego?
    daltego:
    ZTCW to nie maja jeszcze mgr inf. ale nie przeszkadzalo to w przyjeciach
    na ten kierunek (no prawie tak). przyjmowali na mrg ekonomi ale specjalnie
    roznice programowe (bo przyjmowali tych z lic. inf.) przerzucili na drugi
    semestr :) teraz jak dostana mgr. inf. (pewnie juz sie wyjasnilo, ale nie wiem)
    to ludzie co chca przejda na inf. jak nie - beda musieli nadrabiac zaleglosci
    na mgr. ekonomi i dostana taki wlasnie tytul. generealnie wladze uczelni
    kombinuja jak kon pod gore, chodzilem do wszia 3 lata i prawie rok tam
    pracowalem. wsiz i wszia sa ze soba powiazane, to co sie tam dzieje to juz
    material na dobry reportaz.
    pozdrawiam wszystkich smutnych po wszia :)
    Lukasz

  • 8. Data: 2002-02-12 10:41:55
    Od: "Mike" <g...@w...pl>

    Ta. Jakbys czytal w moich myslach ...w moich postach.

    Czyli co: oceny negatywne dla obydwu szkol, czy moze ktoras jest lepsza
    od drugiej?

  • 9. Data: 2002-02-12 11:20:04
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Mike <g...@w...pl> wrote:
    > Czyli co: oceny negatywne dla obydwu szkol, czy moze ktoras jest lepsza
    > od drugiej?
    dla obydwu,
    pytanie powinno byc "ktora gorsza?" ale bylo by trudno wskazac,
    ktos tu wspomnial i wsisiz z Wawy, imho jedna z najlepszych prywatnych w
    Polsce.
    Lukasz

  • 10. Data: 2002-02-12 16:00:30
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > Lukasz
    >
    > --
    > "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."

    Kiedys najlepsza byla jponska ale ostatnio sie bardzo opuscili...