PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka specjalizacja

  • 1. Data: 2005-03-30 13:06:22
    Temat: Jaka specjalizacja
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Obecnie koncze 3,5 letnie studia zwiazane z informatyka, chce dalej
    kontynuowac nauke. Mam maly dylemat jaka specjalizacje wybrac (rowniez chce
    studiowac informatyke). Zalezy mi na tym abym studiowal cos co moze sie w
    przyszlosci przydac taka specjalizacja z ktora bede mial wiecej szans na
    znalezienie pracy. Za wszelkie opinie z gory dzikuje.

    -----------------------
    Pozdrawiam tk

  • 2. Data: 2005-03-30 14:32:45
    Temat: Re: Jaka specjalizacja
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "tk" <k...@o...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyszlosci przydac taka specjalizacja z ktora bede mial wiecej szans na
    > znalezienie pracy. Za wszelkie opinie z gory dzikuje.

    nic dodać i nic ująć ...

  • 3. Data: 2005-03-30 15:25:30
    Od: " Eddie" <s...@g...pl>

    tk <k...@o...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > przyszlosci przydac taka specjalizacja z ktora bede mial wiecej szans na
    > znalezienie pracy. Za wszelkie opinie z gory dzikuje.

    Jeśli podstawowym wymogiemjest łatwość znalezienia pracy, to powinieneś
    zacząć studiowanie ogłoszeń rekrutacyjnych. To da Ci pogląd na kogo jest
    największe zapotrzebowanie.

  • 4. Data: 2005-03-30 18:39:51
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > nic dodać i nic ująć ...

    I o co Ci chodzi ?

  • 5. Data: 2005-03-31 10:02:16
    Od: "PZ" <p...@p...fm>

    tk wrote:
> [...]
    > (rowniez chce studiowac informatyke). Zalezy mi na tym abym studiowal
    > cos co moze sie w przyszlosci przydac taka specjalizacja z ktora bede

    Projektowanie aplikacji internetowych w oparciu o J2EE.

    Piotr

  • 6. Data: 2005-03-31 10:35:59
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: tk [Wed, 30 Mar 2005 15:06:22 +0200]:

    > Obecnie koncze 3,5 letnie studia zwiazane z informatyka, chce
    > dalej kontynuowac nauke. Mam maly dylemat jaka specjalizacje
    > wybrac (rowniez chce studiowac informatyke).

    Jesli nadal nie wiesz co chcesz robic i w czym jestes dobry,
    to dokladnie wszystko jedno co wybierzesz. I tak bedziesz potem
    plakal ze nie ma pracy...

    Niestety, ale to akurat jest branza dla pasjonatow.

    Kira

  • 7. Data: 2005-03-31 11:36:26
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-31, Kira <c...@e...pl> wrote:
    > Niestety, ale to akurat jest branza dla pasjonatow.

    Dlaczego niestety? :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 8. Data: 2005-03-31 13:15:51
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Daniel Rychcik [Thu, 31 Mar 2005 13:36:26 +0200]:

    > Dlaczego niestety? :)

    No niestety dla autora watku ;) Ogolnie mi to tam
    akurat pasuje... :)

    Kira

  • 9. Data: 2005-03-31 13:27:18
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Daniel Rychcik [Thu, 31 Mar 2005 13:36:26 +0200]:

    > No niestety dla autora watku ;) Ogolnie mi to tam
    > akurat pasuje... :)
    >

    > Kira

    Informatyka mnie interesuje nie studiowalbym czegos co nie jest dla mnie
    ciekawe. Zle mnie zrozumiano, poprostu dalej chcialbym wybrac taka
    specjalizacje dzieki ktorej mialbym najwieksze szanse na znalezienie pracy.

    -----------
    Pozdrawiam, tk

  • 10. Data: 2005-03-31 13:37:44
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-31, tk <k...@o...net.pl> wrote:
    > Informatyka mnie interesuje nie studiowalbym czegos co nie jest dla mnie
    > ciekawe. Zle mnie zrozumiano, poprostu dalej chcialbym wybrac taka
    > specjalizacje dzieki ktorej mialbym najwieksze szanse na znalezienie pracy.

    Sorry, ale jeśli po 3.5 latach studiów masz dylemat jaką specjalizację
    wybrać, to nie powiedziałbym że "informatyka Cię interesuje". Nawet
    jeśli to jest informatyka "czysta", to jest to również jakaś tam
    specjalizacja - algorytmy, kryptografia, teoria baz danych itp.

    Daniel