PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w mpunkt

  • 1. Data: 2005-03-30 13:21:40
    Temat: praca w mpunkt
    Od: "Rad" <rad20@_wp.pl>

    Witam!

    Dostalem zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjna do pracy jako
    przedstawiciel handlowy w sieci Mpunkt w Szczecinie, zaproponowali na
    poczatek 840zl brutto, ale ze po okresie probnym bede dostawal 1200 + premie
    + samochod,laptopa,telefon. Szczerze to powatpiewam w te obietnice,
    dodatkowo musze jechac do Warszawy na rozmowe kwalifikacyjna co niewatpliwie
    bedzie duzym wydadkiem. Jest sens sie w to pakowac? Obiecali ze bedzie
    mozliwosc rozwoju zawodowego, dodam ze mam wyzsze wyksztalcenie
    informatyczne i mam wyzsze ambicje niz pracowac ponizej tysiaca zlotych jako
    sprzedawca telefonow.Moze ktos pracuje lub ma inne doswiadczenia z Mpunktem,
    poradzi i napisze prawde jak sie pracuje w tej firmie?Jakie sa mozliwosci
    rozwoju, awansu, po jakim czasie itd. ?

    Pozdrawiam
    R.S

  • 2. Data: 2005-03-30 13:32:50
    Temat: Re: praca w mpunkt
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Rad" <rad20@_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Mpunktem,
    > poradzi i napisze prawde jak sie pracuje w tej firmie?Jakie sa mozliwosci

    Nie bierz się za nic, co jest poniżej Twojego wykształcenia. Potem trudno z
    tym zerwać i ubiegać się o dobrą pracę, zwlaszcza, że przyszly pracodawca -
    człowiek w końcu lubi szufladkować - nie wiadomo gdzie Cię zaszufladkuje z
    takim doświadczeniem, może do "PH, Van Seller, tania siła robocza". Wybacz
    tą brutalność, ale taka jest moim zdaniem prawda.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-30 19:40:16
    Od: "Drag" <d...@o...pl>

> [...]
    premie
    > + samochod,laptopa,telefon. Szczerze to powatpiewam w te obietnice,

    nie boj sie jak obiecali to dostaniesz, dokladnie biala corse, laptopa,
    6310i z duzym limitem, premia po wykonaniu planu, taka jest polityka mPunktu

> [...]
    > mozliwosc rozwoju zawodowego, dodam ze mam wyzsze wyksztalcenie
    > informatyczne i mam wyzsze ambicje niz pracowac ponizej tysiaca zlotych

    badzmy szczerzy, nie nadajesz sie na to stanowisko i mozesz sobie smialo
    odpuscic
    jestes informatykiem a nie handlowcem, interesujesz sie komputerami a nie
    telefonia gsm, zeby byc dobrym w tej branzy trzeba naprawde lubić to co sie
    robi, bo to gwarantuje dobre wyniki i premie

    >Moze ktos pracuje lub ma inne doswiadczenia z >Mpunktem,
    > poradzi i napisze prawde jak sie pracuje w tej firmie?Jakie sa mozliwosci
    > rozwoju, awansu, po jakim czasie itd. ?

    pracuje w mPunkcie i jezeli chodzi o klimat to jest bardzo dobry, generalnie
    solidna firma, ale na awans nie ma co liczyc, praca raczej dla osób
    lubiacych tekatyke gsm

  • 4. Data: 2005-03-31 16:14:44
    Od: "Rad" <rad20@_wp.pl>

    > pracuje w mPunkcie i jezeli chodzi o klimat to jest bardzo dobry,
    > generalnie
    > solidna firma, ale na awans nie ma co liczyc, praca raczej dla osób
    > lubiacych tekatyke gsm

    dzieki za informacje, jednak sobie spasuje z ta praca...

    pozdr