PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-16 20:24:36
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: Andrzej <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko napisał(a):
    > Andrzej <c...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > No i w sumie nie napisałeś co miałbyś w tamtej firmie robić (poza ogólnym
    > 'byciem programistą', czego można się domyśleć)
    Stanowisko: projektant/programista (cytat z wiekszosci ogloszen) jest
    jak najbardziej ogolne ;)
    Czasem nawet jest dodane progmista XXX (tu wpisz jezyk) ;)

    > Obeczym przepraszam?
    Slownik on-line nie znalazl slowa, wiec nie odpowiem na to pytanie ;)

    > Sorry, ale Twoje stwierdzenie, że 2k to za mało dla Ciebie (z ciekawości -
    > mieszkasz w tym Poznaniu z rodzicami, czy na własną rękę) to jest właśnie
    > dla mnie tenże objaw.
    Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla ;) Ale jesli to tak istotne to
    mieszkam na swoim
    A teraz woli sprostowania. Ja napisalem ze 2000 to malo (nie napisalem
    ze w mojej sytuacji!) i to jest fakt. Gdybym mial doswiadczenie zawodowe
    nie robilbym za tyle - wolalbym pracowac w Szwecji lub Irlandii ;)
    Napisalem ze w jednej firmie 2000 bylo kwota zbyt wysoka w innej
    natomiast sam pracodawca byl zdziwiony tak niskimi wymaganiami. Stad tez
    ten post! Nie pisalem ze zadam 4000 czy 8000 tylko spytalem jaka kwota w
    takim razie jest kwota o jaka moge sie starac, bo sam takiego rozeznania
    nie posiadam!
    Jesli uwazasz ze 2k to duzo dla osoby z doswiadczeniem po studiach to
    moze powiesz mi jaka kwota nie jest za duza? Jesli uwazasz ze za tyle
    oplacisz rachunki, utrzymasz rodzine i siebie to powiem tylko jedno.
    Jako osoba chora co miesiac wydaje na leki ok. 300 zl! W okresie tzw.
    zaostrzenia choroby musze brac dwa razy tyle czyli 600 zl. Z tych 2000
    zostaje wowczas 750. Nadal duzo? To sproboj za tyle wyzyc zanim
    zaczniesz warczec na innych! Ja spytalem uprzejmie o kwote, a Ty starasz
    zrobic sie szum na grupie wokol wlasnej osoby.