PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka praca taka płaca ;-) › Re: Jaka praca taka płaca ;-)
  • Data: 2005-07-16 19:13:49
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: Andrzej <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek napisał(a):

    > Odpuśc sobie ta firmę. Szukaja łosia a nie pracownika
    Na ta rozmowe poszedlem tylko ze wzgledow politycznych(rodzina)

    > Bo i ile Ci na rękę z 2000 brutto zostanie ? 1300 zł ? utrzymasz się za tyle
    > ? Ja uważam, ze należy się szanować.
    Mysle podobnie. Jest to malutko, raczej mysle w kategoriach nabrania
    doswiadczenia

    > Hmmm... W jakim mieście, ile po studiach jesteś, co robiłes w czasie studiów
    > ?
    Wlasnie skonczylem studia. Zostala "tylko" praca magisterska ;-).
    Inzynier od dwoch lat. Miasto Poznan, a uczelnia - Polibuda. Moje
    projekty to w wieszosci projekty studenckie. Troche aplikacji sieciowych
    (moja specjalizacja) w tych projekt obslugi lotniska w J2EE
    Szanuje siebie i moja wiedze, jednak dopoki nie bede mial bardziej
    wypelnionego CV nie moge tez sobie poszalec proponujac za duze kwoty.
    Dlatego tez zwracam sie z prosba o opinie, poniewaz napewno czeka mnie
    jeszcze kilka rozmow, oraz odpowiedzi z firm w ktorych bylem do tej
    pory. Nie chcialbym sie zgodzic na cos czego pozniej bede zalowal :)

    --
    pozdrawiam,
    Andrzej