PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka branza dla handlowca? › Re: Jaka branza dla handlowca?
    From: "Trogs" <N...@S...PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaka branza dla handlowca?
    Date: Sun, 24 Apr 2005 23:14:21 +0200

    Witam ponownie

    Nie cytuje i nie odnosze sie do konkretnych wypowiedzi bo chce dodac kilka
    informacji. W chwil obecnej nie jestem przedstawicielem handlowym a
    sprzedawca i nie mam kompletnie wplywu na ilosc klientow ktorych obsluguje.
    Nie dostaje rowniez zadnej prowizji za wyniki sprzedazy, dostajemy czasami
    premie za dobra sprzedaz na caly punkt czyliu na cztery osoby. Dobra
    sprzedaz jak juz wspomnialem jest uwarunkowana sezonowoscia, ktora nie
    zmienia sie od lat (przed swietami np jest lepsza sprzedac, po swietach
    gorsza itp..) Chodzi mi oto ze np teraz zamiast zajac sie sprzedaza musze
    albo siedziec i sie nudzic bo nie ma klientow, albo zajmowac sie duperelami
    w stylu "nie moge odbierac mmsow".

    Do postu Immony dodam tylko ze na ubezpieczenia emerytalne i polisy jestem
    za mlody ;)

    pozdrawiam
    Trogs