PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić pracownika - pomocy! › Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    From: "poker" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić pracownika - pomocy!
    Date: Mon, 1 Jul 2002 20:57:34 +0200

    BARDZO CIEKAWA DYSKUSJA

    Ale Tobie jako przyszłemu pracodawcy współczuje i tak na marginesie kilka
    uwag:
    1 słusznie nie potrzebujesz więcej niż 50h to kup tylko tyle pracownika ile
    potrzebujesz podejście zdrowe ekonomicznie uzasadnione wielbicieli pełnego
    zatrudnienia odeślij do poprzedniej epoki.

    2. 200 zł oferujesz jak widzisz jest tą ofertą zainteresowanych kilka osób
    3. stanie się pracodawcą zgodnym z PKP jest raczej nie możliwe- Inspekcje
    pracy,BHP, sanitarna,itp powiedzą Ci że w takich warunkach to możesz Ty
    pracować ale nie Twoi pracownicy , a wierz mi że mogą przyczepić się do
    wszystkiego małe natężenie światła głośny komputer itp.
    4. Co do samego pytania to umowa o dzieło lub student na umowę zlecenie
    5. A gniewnym (socjalistom, związkowcom, lub sfrustrowanym pracobiorcą
    przypominam że mamy BEZROBOCIE prawie 20%) i może by sami stworzyli kilka
    miejsc pracy tylko nie w Budżetówce
    nawet jak się podpisują NO NAME

    miłego dnia Wszystkim

    > Niestety nie udało mi się skorzystać z archiwum, i z góry przepraszam,
    jeżeli
    > takie pytanie już wcześniej padło.
    >
    > Mam pewien pomysł i trochę pieniędzy. Założyłem działalność gospodarczą.
    Mam