PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)? › Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    Date: Mon, 13 Oct 2008 19:51:45 +0200

    mihau pisze:

    > Wydaje mi się, że najszybciej znajdziesz po prostu publikując stawkę,
    > którą możesz zaoferować.

    A co, gdy pracownik warty 3500 brutto będzie wg. mnie lepszy niż ten
    który będzie chciał 6000? Nie umiem ustalić żadnej stawki.

    > "pana tonerowego"). Trudno, żebyś miał dużo kandydatów, tym bardziej
    > że w tej branży niedobór fachowców jest straszliwy.

    Fachowców to jest bardzo dużo, tylko żadko zdaża się ktoś z
    perspektywami na rozwój.

    > Chyba, że naprawdę dałbyś możliwość
    > twórczego wyżycia się np. w javascript.

    Oj, kreatywność i wyżycie się to u nas raczej chleb powszedni.

    > Ucząc Javy sam wtrącisz
    > biednego człowieka w dychotomię, z której - o ile ma jakiekolwiek
    > twórcze zapędy - wyjdzie właśnie w stronę programowania i to możliwe,
    > że do innej firmy.

    Albo awansuje u mnie.

    > Podsumowując - nie spotkałem jeszcze człowieka na tyle bystrego i na
    > tyle cierpliwego, by potrafił naprawdę dobrze ciąć i składać layouty,
    > a jednocześnie nie osiągał przy tym szczytów frustracji.

    Zobacz co napisałem Piotrowi - nie szukam kogś do cięcia layoutów.

    Dziękuję ci za opinię, nie pomyślałem że webdeveloper brzmi nudnie.

    --
    fv
    http://bikepics.com/members/fastviper/