PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)? › Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
  • Data: 2008-10-14 12:13:54
    Temat: Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 13, 7:48 pm, fv <f...@c...com> wrote:

    > W dodatku szukam kogoś na stałe, daję perspektywę awansu na programistę,
    > prywatną opiekę zdrowotną, fajną atmosferę..

    Widzisz, to co dla Ciebie może brzmieć zachęcająco, innych może
    odstraszać.

    Jestem może dość dziwny pod tym względem, ale takie cechy od razu
    przywodzą mi na myśl "standardowy etat", czyli codzienne dojazdy do
    biura, stałe godziny pracy i krzywe spojrzenia gdy wychodzę przed
    standardowymi 8 godzinami, mimo że nie mam w co rąk włożyć, bo grafik
    się nie wyrobił z layoutem.

    Prywatną opiekę medyczną mam gdzieś, bo jestem zdrowy.

    Fajna atmosfera to sprawa subiektywna i wciskanie jej w ogłoszeniu
    przywodzi mi na myśl klasyka o "młodym, dynamicznym zespole".

    Tymczasem, mając własną działalność, mógłbym Ci może zaoferować swoje
    umiejętności na całkiem innych zasadach:
    - praca nie na godziny, a na zadanie i termin,
    - obowiązkowa obecność w biurze tylko gdy to konieczne, czyli na
    spotkaniach,
    - opcjonalna obecność zależnie od "fajności" atmosfery, czyli
    możliwości współpracy z innymi,
    - rozwiązywanie problemów do końca, nawet o 3 nad ranem, a nie "byle
    do 16 i jazda do domu",
    - brak zobowiązań i kosztów wynikających z Kodeksu Pracy.

    Tak jak napisał Kapsel, ogłoszenie jest tak typowe, że nikt mający już
    pracę (a specjaliści bezrobotni nie są) nie pofatyguje się by wysłać
    Ci CV ani tym bardziej iść na rozmowę, jeśli nie zaoferujesz czegoś
    wyjątkowego lub po prostu nie podasz stawki, o jakiej w ogóle można
    rozmawiać.

    --
    mihau