PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)? › Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak zatrudnić osobę z perspektywami (HTML, webdeveloper)?
    Date: Mon, 13 Oct 2008 19:48:03 +0200

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:
    > zmien strategie. podaj co ma byc zrobione i nie upieraj sie przy technologii
    > wykonania.

    Mamy własny framework.

    > wydaj te paredziesiat tys na poczatek i zatrudnij programiste do
    > opracowania prostych i dobrze opisanych skryptow do 'malpiej' roboty jak
    > ciecie grafiki, a pozniej szukaj juz konkretnie programisty do
    > rozwiazywania problemow.

    Ale my to już mamy gotowe :/

    > zmien tez strategie zatrudnienia, okresl jasno jaki jest zysk programisty z
    > tytulu praw autorskich do napisanego kodu, i czy zamierzasz ten kod odkupic
    > czy wynajmowac. nikt nie bedzie robil jako niewolnik oddajac owoce swojej
    > pracy komus kto na nich bedzie robil biznes latami a o nim zapomni po
    > miesiacu ;p

    Ale ja nie chcę programisty. Własnie w tym sęk. Praca u nas jest bardzo
    ciekawa, właśnie dlatego że łączy elementy programowania z typowym
    cięciem layoutów. W zasadzie 75% zadań to kreatywność, spostrzegawczość
    i kombinowanie - chodzi bowiem o rozwój platformy i poprawki do niej.

    Kurcze w Polsce się utarło, że webdeveloper to ciułacz od HTML. A ja
    raczej szukam w modelu zachodnim: ktoś zna HTML ale też perfekcyjnie
    javascript, ajaxa i wnika coraz głębiej w platformę javową.

    W dodatku szukam kogoś na stałe, daję perspektywę awansu na programistę,
    prywatną opiekę zdrowotną, fajną atmosferę..

    --
    fv
    http://bikepics.com/members/fastviper/