PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wysyłać CV i LM???

  • 1. Data: 2005-01-27 09:37:34
    Temat: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: quirky <q...@W...pl>

    Witam serdeczne

    1)w ogloszeniu w prasie pojawila sie informacja, ze CV i LM nalezy przeslac
    na adres mailowy lub na adres siedziby. Zastanawiam sie czy ma to jakies
    znaczenie jaka sie wybierze forme dostarczenia tych dokumentow???
    Moze ktos z Was z doswiadczenia moze udzielic mi rady lub np. sam pracuje w
    jakiejs firmie HR, albo konorce personalnej?

    2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??

    pozdrawiam
    [dociekliwa] quirky

  • 2. Data: 2005-01-27 09:44:51
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    ja bym jeszcze zapytal w jakim formacie
    doc, pdf, txt ........

    --
    bukers

  • 3. Data: 2005-01-27 10:17:09
    Temat: Re: Jak wysy?aae CV i LM???
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    bukers wrote:
    > ja bym jeszcze zapytal w jakim formacie
    > doc, pdf, txt ........

    ja bym sugerowala pdf ale jak ostatnio na grupie pisza

    > Mi sie wydaje ze jesli do firm IT to PDF,

    Też tak myślałem, jednak nie jest to regułą. Ostatnio otrzymałem taką
    odpowiedz:
    "[...]Nasz systm Outlook Express usunoł niebespieczne załaczniki( Pana
    CV oraz list m.). Prosze o ponowne przesłanie załaczników używając
    programu Microsoft Word.[...]" <

    wiec lepiej chyba doc ;)

  • 4. Data: 2005-01-27 10:21:25
    Temat: Re: Jak wysyÂłaĂŚ CV i LM???
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Kanta [Thu, 27 Jan 2005 11:17:09 +0100]:

    > ja bym sugerowala pdf ale jak ostatnio na grupie pisza
    [...]
    > wiec lepiej chyba doc ;)

    No cos Ty? Kategorycznie PDF! Wlasnie po to zeby takie
    wynalazki samoczynnie sie odsiewaly :)

    Kira

  • 5. Data: 2005-01-27 10:25:35
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 27.01.2005 quirky <q...@W...pl> napisał/a:
    > 2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    > Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??
    <snort>
    wyslij fotkie na priva to Ci powiem ;D
    </snort>

    A tak poważnie - to zależy od stanowiska. Asystentka, sekretarka,
    recepcjonistka - powinna wysłać (ale tam zazwyczaj zaznaczają w
    ogłoszeniu). Przedstawiciel handlowy - może, bo tam sie też prezencja
    liczy.
    Ale spotykałem się i z ogłoszeniami, gdzie do pracy zdalnej, jako
    programista chcieli zdjęcie ;D

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.

  • 6. Data: 2005-01-27 10:38:57
    Temat: Re: Jak wysy^(3)a? CV i LM???
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Kira wrote:

    > Re to: Kanta [Thu, 27 Jan 2005 11:17:09 +0100]:

    > [...]
    >

    > No cos Ty? Kategorycznie PDF! Wlasnie po to zeby takie
    > wynalazki samoczynnie sie odsiewaly :)

    to zalezy jak bardzo ta osoba potrzebuje pracy i czego oczekuje po firmie,
    nie podejrzewam, zeby firma nieinformatyczna przykladala, az taka duza
    uwage jakich programow(min do odczytywania poczty) uzywa, a zwazywszy ze
    MS jest monopolista to nie jest dziwne, ze wiekszosc firm uzywa jego
    programow :(

  • 7. Data: 2005-01-27 10:48:05
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Kanta [Thu, 27 Jan 2005 11:38:57 +0100]:

    "systm" ?
    "usunoł" ??
    "niebespieczne" ???

    Kira

  • 8. Data: 2005-01-27 10:48:59
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Pawel Kender Maczewski [Thu, 27 Jan 2005 11:25:35 +0100]:

    > Ale spotykałem się i z ogłoszeniami, gdzie do pracy zdalnej,
    > jako programista chcieli zdjęcie ;D

    To ja! ;) No co? Lubie widziec z kim pracuje ;)

    Kira

  • 9. Data: 2005-01-27 10:51:42
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Kira [Thu, 27 Jan 2005 11:48:59 +0100]:

    > To ja! ;) No co? Lubie widziec z kim pracuje ;)

    Tak BTW., to z tych fotek tez czasami mozna bylo zrobic niezla
    galerie... ;) I nie z powodu wygladu osob na nich, tylko chyba
    po prostu wszelkiej masci informatycy to jedna z nielicznych
    grup rozumiejacych slowo "kreatywnosc" w TAKI sposob :D

    Kira (tak, te fotki/karykatury/przerobki MIALY duzy wplyw na
    to kto w rezultacie pracowal. wredna jestem, nie? ;P)

  • 10. Data: 2005-01-27 11:03:04
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    rozumiem ze jestes jakims HRowcem.
    Można wiedzieć w jakiej firmie?

    btw jak zrobić zdjęcie żeby poboało sie HRowcowi ?
    ;D
    --
    bukers