PracaGrupypl.praca.dyskusje › GDZIE klauzula o ochronie danych osobowych?

  • 1. Data: 2005-01-27 00:13:34
    Temat: GDZIE klauzula o ochronie danych osobowych?
    Od: quirky <q...@W...pl>

    Witam
    Nadszedl ten czas wysylania CV :) i w zwiazku z tym mam pytanie.
    Gdzie powinnam umiescic klauzule o ochronie danych osobowych w CV oraz LM:
    pod podpisem (na dole strony) czy nad nim zaraz po tekscie "glownym"???

    Dodam, ze dokumenty wysylam mailem (o ile ma to jakies znaczenie w sprawie)

    Serdecznie dziekuje i pozdrawiam
    quirky

  • 2. Data: 2005-01-27 08:17:26
    Temat: Re: GDZIE klauzula o ochronie danych osobowych?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 27 Jan 2005 01:13:34 +0100, na pl.praca.dyskusje, quirky napisał(a):

    > Gdzie powinnam umiescic klauzule o ochronie danych osobowych w CV oraz LM:
    > pod podpisem (na dole strony) czy nad nim zaraz po tekscie "glownym"???

    W CV na samym dole. W LM to nie wiem, bo nigdy tam nie podawalem takich
    danych zebym musial jakies klauzule dodawac.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2005-01-27 08:22:00
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    quirky wrote:
> [...]
    >
    > Dodam, ze dokumenty wysylam mailem (o ile ma to jakies znaczenie w sprawie)

    ja zawsze wysylam jako osobny dokument

    papatki
    kanta