PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wysyłać CV i LM???

  • 11. Data: 2005-01-27 11:13:25
    Temat: Re: Jak wysy^(3)a? CV i LM???
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 27.01.2005 Kira <k...@e...pl> napisał/a:

    > "systm" ?
    > "usunoł" ??
    > "niebespieczne" ???

    A moze tak zlokalizowali im serwer pocztowy? :D

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....

  • 12. Data: 2005-01-27 11:13:57
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: bukers [Thu, 27 Jan 2005 12:03:04 +0100]:

    > rozumiem ze jestes jakims HRowcem.

    Nie jestem. Bywam. A raczej na stan obecny -- bywalam.

    > Można wiedzieć w jakiej firmie?

    Swojej wlasnej ;) I z doskoku u paru kumpli, ale to juz jest
    odrebna historia...

    > btw jak zrobić zdjęcie żeby poboało sie HRowcowi ?
    > ;D

    Hehehe ;) Nie no, na mnie absolutnie nie patrz, ja mam mocno
    skrzywione poczucie humoru, a ze lubie pracowac z ludzmi ciut
    chocby w tym podobnymi... Odpada problem typu "dzisiaj spimy
    w biurze bo zawaliliscie termin" -- bo w odzewie jest "a kto
    stawia piwo i w co potem przy nim gramy?" ;P

    Kira

  • 13. Data: 2005-01-27 11:16:24
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Kira wrote:

    > Re to: Kanta [Thu, 27 Jan 2005 11:38:57 +0100]:

    > "systm" ?
    > "usunoł" ??
    > "niebespieczne" ???

    nie chodzilo mi o konkretna firme, tylko o konkretny program do odbioru
    poczty jakich firmy uzywaja, outlook czesto ma rozne dziwne 'problemy' z
    odbiorem poczty i jesli wysylasz cv mailem to nie masz pojecia jakiego
    programu uzywa firma i czy w rezultacie twoje podanie nie zostanie
    'polkniete' czy odrzucone przez glupkowaty program pocztowy, wiec lepiej
    wyslac jako doc (najlepszym rozwiazaniem jest wysylanie dwoch, w
    formacie pdf i doc)

  • 14. Data: 2005-01-27 11:26:18
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Kanta [Thu, 27 Jan 2005 12:16:24 +0100]:

    > nie chodzilo mi o konkretna firme, tylko o konkretny program

    A nie, mi chodzilo wylacznie wlasnie o konkretna firme. Ta firme
    moim skromnym zdaniem nalezy omijac szerokim lukiem.

> [...]
    > 'polkniete' czy odrzucone przez glupkowaty program pocztowy,
    > wiec lepiej wyslac jako doc (najlepszym rozwiazaniem jest

    Jak wyslesz dwa to i tak polknie widzac pdf... ;) Ale to juz
    troche nie moja dzialka, ja tam jednak lubie firmy ktore jakas
    wiedze informatyczna posiadly. Z liczydlami mi nie po drodze...

    Kira

  • 15. Data: 2005-01-27 11:38:48
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Kira wrote:

    > A nie, mi chodzilo wylacznie wlasnie o konkretna firme. Ta firme
    > moim skromnym zdaniem nalezy omijac szerokim lukiem.

    moim skromnym tez:)

    > ja tam jednak lubie firmy ktore jakas
    > wiedze informatyczna posiadly. Z liczydlami mi nie po drodze...

    ja tez, ale czasami zdarzaja sie firmy informatyczne, ktore maja zle
    skonfigurowanego outlooka:)

    papatki
    kanta

  • 16. Data: 2005-01-27 11:42:56
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    > To ja! ;) No co? Lubie widziec z kim pracuje ;)

    Aha... to już wszystko jasne.
    BTW: czy programista to jest zawód na tyle kreatywny, że można se jaja
    zrobic z takiego zdjęcia, czy na tyle poważny, że muszę wysyłać takie np
    z dowodu/matury/dyplomu? ;>

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Wow. Menu.

  • 17. Data: 2005-01-27 11:48:58
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 27.01.2005 bukers <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> napisał/a:
    > rozumiem ze jestes jakims HRowcem.
    > Można wiedzieć w jakiej firmie?
    >
    > btw jak zrobić zdjęcie żeby poboało sie HRowcowi ?
    zrób lekko od dołu. wydajesz się wyższy i bardziej stabilny.
    i w kolorowej, hawajskiej koszuli...

    Jak dla mnie pytanie trochę nieprzemyślane. Zależy _jaki_ HRowiec, _jaka_
    branża, _jakie_ stanowisko.
    Ja nigdy nie szukałem ludzi z wymaganym zdjeciem, ale tak sobie tylko
    mysle, ze na asystentkę szukałbym innych zdjęc niż na stójkowego. I
    jeszcze innych na zakładowego geeka.

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Zupa była OK, ale w mordę i tak dostała.

  • 18. Data: 2005-01-27 12:07:41
    Od: e...@v...pl

    > Witam serdeczne
    >
    > 1)w ogloszeniu w prasie pojawila sie informacja, ze CV i LM nalezy przeslac
    > na adres mailowy lub na adres siedziby. Zastanawiam sie czy ma to jakies
    > znaczenie jaka sie wybierze forme dostarczenia tych dokumentow???
    > Moze ktos z Was z doswiadczenia moze udzielic mi rady lub np. sam pracuje w
    > jakiejs firmie HR, albo konorce personalnej?
    >
    > 2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    > Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??
    >
    > pozdrawiam
    > [dociekliwa] quirky
    Jezeli pracodawca pisze w ogloszeniu cv przeslac na adres mailowy czy adres
    siedziby - to generlanie jedna i druga opcja jest ok i nie ma znaczenia ktora
    sie wybierze. Wazne jest to aby zrobic to doklanie jak pisza w ogloszeniu.
    Mailem wazne jest aby w temacie napisac numer referecyjny oraz stanowisko, w
    okienku napisac" np Zgodnie z ogloszeniem ukazanym sie w np. W Gazecie
    wyborczej .... . Nie wyslac z adersów e-mail typu k...@b...pl oraz cv i
    lm podpisac nalepiej Np. CV_JanIksinski itp. Czy pdf czy txt to raczej nie ma
    znaczenia, chcyba ze jest napisane w ogloszeniu dokladne jak maja byc
    dostarczone dokumenty aplikacyjne.

  • 19. Data: 2005-01-27 12:30:58
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    ja tam rozsyłąm jak robie głupią minę :]

    --
    bukers

  • 20. Data: 2005-01-27 12:41:36
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Thu, 27 Jan 2005 10:37:34 +0100, quirky <q...@W...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    >Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??

    jezeli jest podany mail typu: rekrutacja@cos_tam.cos to najlepiej
    wlasnie tak... ja w temacie wpisuje nr referencyjny na jakie
    stanowisko aplikuje, w tresci:
    Attached please find:
    - Curriculum Vitae
    - Cover Letter
    - My picture

    Sincerely Yours
    Jas Fasola

    no i zalaczam 3 pliki - 2xPDF - CV i CL + 1xJPG z moim zdjeciem (z
    tablo lub z wakacji - w zaleznosci od firmy)...

    efekty sa - bo z wiekszosci firm do mnie sie odzywaja...

    jak podana tyko skrytka pocztowa, to nie przeskoczysz - nie?