PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wysyłać CV i LM???

  • 31. Data: 2005-01-28 22:40:01
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    karol kluska wrote:

    > hm... yours faithfully? hm... nie wiem - nie jestem anglista... z
    > reszta - watpie, zeby to mialo jakiekolwiek znaczenie w tym
    > kontekscie...
    >
    > chociaz mi "faithfully" brzmi bardziej "intymnie" niz "sincerely
    > yours"... przeciez faithfully to "wiernie" - czyli co? wiernie Twoj?
    > do kogos kogo nie znasz? hm... no ale co ja tam wiem - sincerely yours
    > pisze bo to takie wyrazenie i tyle - do konca nawet nie wiem co
    > oznacza...

    wiesz... nie chce byc niemily, ale nie znasz jezyka obcego,
    a upierasz sie przy swojej wersji; i to jeszcze bezczelnie
    rozbiles wielowyrazowe sformulowanie na pojedyncze slowa i
    wziales dla kazdego z nich pierwsza definicje ze slownika;
    heh - i jeszcze bez znajomosci jezyka obcego wypowiadasz
    sie na temat sily emocjonalnej, ktora przenosza poszczegolne
    zwiazki wyrazowe :D

    adas;

  • 32. Data: 2005-01-29 20:56:06
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > heh - i jeszcze bez znajomosci jezyka obcego wypowiadasz
    > sie na temat sily emocjonalnej, ktora przenosza poszczegolne

    Kluska ma racje. "faithfully" jak nie znasz nazwiska, "sincerely" jak znasz.
    Znajomosc tej zasady sprawdzaja nawet w testach na stanowiska sekretarek w
    miedzynarodowych firmach na poziomie, np. w Brukseli do stanowisk
    sekretarskich wokol Parlametu Eur. (ogladalam ostatnio te testy)

    I.

  • 33. Data: 2005-01-29 20:57:33
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

    > Kluska ma racje. "faithfully" jak nie znasz nazwiska, "sincerely" jak
    > znasz.

    przepraszam, to quirky mial racje. pogubilam sie w cytowaniach.

    I.

  • 34. Data: 2005-01-29 23:07:24
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > przepraszam, to quirky mial racje. pogubilam sie w cytowaniach.

    miło mi to słyszeć - dzięki :)
    pozdrawiam
    quirky