PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysyłać CV i LM???
  • Data: 2005-01-27 11:13:57
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: bukers [Thu, 27 Jan 2005 12:03:04 +0100]:

    > rozumiem ze jestes jakims HRowcem.

    Nie jestem. Bywam. A raczej na stan obecny -- bywalam.

    > Można wiedzieć w jakiej firmie?

    Swojej wlasnej ;) I z doskoku u paru kumpli, ale to juz jest
    odrebna historia...

    > btw jak zrobić zdjęcie żeby poboało sie HRowcowi ?
    > ;D

    Hehehe ;) Nie no, na mnie absolutnie nie patrz, ja mam mocno
    skrzywione poczucie humoru, a ze lubie pracowac z ludzmi ciut
    chocby w tym podobnymi... Odpada problem typu "dzisiaj spimy
    w biurze bo zawaliliscie termin" -- bo w odzewie jest "a kto
    stawia piwo i w co potem przy nim gramy?" ;P

    Kira