PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysy^(3)a? CV i LM???
  • Data: 2005-01-27 11:26:18
    Temat: Re: Jak wysy^(3)a? CV i LM???
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Kanta [Thu, 27 Jan 2005 12:16:24 +0100]:

    > nie chodzilo mi o konkretna firme, tylko o konkretny program

    A nie, mi chodzilo wylacznie wlasnie o konkretna firme. Ta firme
    moim skromnym zdaniem nalezy omijac szerokim lukiem.

    > i jesli wysylasz cv mailem to nie masz pojecia jakiego programu
    > uzywa firma i czy w rezultacie twoje podanie nie zostanie
    > 'polkniete' czy odrzucone przez glupkowaty program pocztowy,
    > wiec lepiej wyslac jako doc (najlepszym rozwiazaniem jest
    > wysylanie dwoch, w formacie pdf i doc)

    Jak wyslesz dwa to i tak polknie widzac pdf... ;) Ale to juz
    troche nie moja dzialka, ja tam jednak lubie firmy ktore jakas
    wiedze informatyczna posiadly. Z liczydlami mi nie po drodze...

    Kira