PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysyłać CV i LM???
  • Data: 2005-01-27 11:48:58
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.01.2005 bukers <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> napisał/a:
    > rozumiem ze jestes jakims HRowcem.
    > Można wiedzieć w jakiej firmie?
    >
    > btw jak zrobić zdjęcie żeby poboało sie HRowcowi ?
    zrób lekko od dołu. wydajesz się wyższy i bardziej stabilny.
    i w kolorowej, hawajskiej koszuli...

    Jak dla mnie pytanie trochę nieprzemyślane. Zależy _jaki_ HRowiec, _jaka_
    branża, _jakie_ stanowisko.
    Ja nigdy nie szukałem ludzi z wymaganym zdjeciem, ale tak sobie tylko
    mysle, ze na asystentkę szukałbym innych zdjęc niż na stójkowego. I
    jeszcze innych na zakładowego geeka.

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Zupa była OK, ale w mordę i tak dostała.