PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysyłać CV i LM???
  • Data: 2005-01-27 12:41:36
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jan 2005 10:37:34 +0100, quirky <q...@W...pl>
    wrote:

    >1)w ogloszeniu w prasie pojawila sie informacja, ze CV i LM nalezy przeslac
    >na adres mailowy lub na adres siedziby. Zastanawiam sie czy ma to jakies
    >znaczenie jaka sie wybierze forme dostarczenia tych dokumentow???
    >Moze ktos z Was z doswiadczenia moze udzielic mi rady lub np. sam pracuje w
    >jakiejs firmie HR, albo konorce personalnej?
    >
    >2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    >Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??

    jezeli jest podany mail typu: rekrutacja@cos_tam.cos to najlepiej
    wlasnie tak... ja w temacie wpisuje nr referencyjny na jakie
    stanowisko aplikuje, w tresci:
    Attached please find:
    - Curriculum Vitae
    - Cover Letter
    - My picture

    Sincerely Yours
    Jas Fasola

    no i zalaczam 3 pliki - 2xPDF - CV i CL + 1xJPG z moim zdjeciem (z
    tablo lub z wakacji - w zaleznosci od firmy)...

    efekty sa - bo z wiekszosci firm do mnie sie odzywaja...

    jak podana tyko skrytka pocztowa, to nie przeskoczysz - nie?