eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysyłać CV i LM???
  • Data: 2005-01-27 12:07:41
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam serdeczne
    >
    > 1)w ogloszeniu w prasie pojawila sie informacja, ze CV i LM nalezy przeslac
    > na adres mailowy lub na adres siedziby. Zastanawiam sie czy ma to jakies
    > znaczenie jaka sie wybierze forme dostarczenia tych dokumentow???
    > Moze ktos z Was z doswiadczenia moze udzielic mi rady lub np. sam pracuje w
    > jakiejs firmie HR, albo konorce personalnej?
    >
    > 2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    > Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??
    >
    > pozdrawiam
    > [dociekliwa] quirky
    Jezeli pracodawca pisze w ogloszeniu cv przeslac na adres mailowy czy adres
    siedziby - to generlanie jedna i druga opcja jest ok i nie ma znaczenia ktora
    sie wybierze. Wazne jest to aby zrobic to doklanie jak pisza w ogloszeniu.
    Mailem wazne jest aby w temacie napisac numer referecyjny oraz stanowisko, w
    okienku napisac" np Zgodnie z ogloszeniem ukazanym sie w np. W Gazecie
    wyborczej .... . Nie wyslac z adersów e-mail typu k...@b...pl oraz cv i
    lm podpisac nalepiej Np. CV_JanIksinski itp. Czy pdf czy txt to raczej nie ma
    znaczenia, chcyba ze jest napisane w ogloszeniu dokladne jak maja byc
    dostarczone dokumenty aplikacyjne.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1