PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wysyłać CV i LM??? › Re: Jak wysyłać CV i LM???
  • Data: 2005-01-27 10:25:35
    Temat: Re: Jak wysyłać CV i LM???
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.01.2005 quirky <q...@W...pl> napisał/a:
    > 2)W ogloszeniu nie prosili wyraznie o zdjecie, jak zatem sie zachowac?
    > Mozna wyslac CV ze zdjeciem czy moze lepiej nie??
    <snort>
    wyslij fotkie na priva to Ci powiem ;D
    </snort>

    A tak poważnie - to zależy od stanowiska. Asystentka, sekretarka,
    recepcjonistka - powinna wysłać (ale tam zazwyczaj zaznaczają w
    ogłoszeniu). Przedstawiciel handlowy - może, bo tam sie też prezencja
    liczy.
    Ale spotykałem się i z ogłoszeniami, gdzie do pracy zdalnej, jako
    programista chcieli zdjęcie ;D

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.