PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV? › Re: Jak wyslac CV?
  • Data: 2006-07-01 22:52:13
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: "gslabs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> wrote in message
    news:e85f9m$l38$1@inews.gazeta.pl...
    > gslabs napisał(a):

    > Jak rozumiem CV w Wordzie z 6 MB zdjęciem w środku na stanowisko
    > komputerowe nie dyskwalifikuje takiego kandydata?

    Jak juz napisalem gdzies nizej:
    Nie kazdy pracodawca jest informatykiem i nie kazdy aplikujacy jest
    informatykiem.

    Jesli szukalbym doswiadczonego kierowcy, zbrojarza, kierownika budowy, czy
    innego nie-informatyka, a oddelegowany do pracy jako HR czlowiek wyslalby
    do kosza ich aplikacje "bo nie sa w pdf-ie lub waza 6mb lub maja zdjecie",
    po czym stwierdzil, ze nie ma kogo przyjac, lub przyjal jakiegos leszcza,
    "bo
    jego cv bylo w ladnym niebieskim odcieniu", to jak mam to rozumiec?

    pozdrawiam
    gslabs