PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV? › Re: Jak wyslac CV?
  • Data: 2006-07-01 15:12:36
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@i...pl napisał(a):

    > Wysylanie w tresci maila to totalna porazka - nie daje odbiorcy szans
    > na latwe operowanie CV, a jak odbiorca dostaje ich 100, to mozesz byc
    > pewny, ze Twoje wyrzuci, nawet nie przeczyta. Inna sprawa jak dostaje
    > 2, ale to nie zmienia faktu, ze to zly pomysl.

    > Wysylanie *.doc to zly pomysl - wirusy, formatowanie itp.

    Wirusy? Ostatni w Wordzie zanotowany za czasów panowania faraonów chyba. :P

    > VC moze sie rozlazic i HR-owiec zobaczy co innego niz Ty zrobiles

    No bez przesady. Taki prosty tekst jak CV, czy LM to się nie ma prawa
    rozjechać, chyba że wpisuje go ktoś kto kompletnie nie zna Worda. A PDFa
    niestety nie wszyscy tam 'po drugiej stronie' mają.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl