PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wyslac CV? › Re: Jak wyslac CV?
    From: "gslabs" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak wyslac CV?
    Date: Sat, 1 Jul 2006 02:18:37 +0100

    "AKWinner" <e...@w...pl> wrote in message
    news:e808h4$225$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja wywalam wszystkie, które są wrzucone do maila bezpośrednio - jest to
    > dla mnie przejaw lamerstwa. Muszę niepotrzebnie tracić czas na zapisywanie
    > takiego czegoś.
    > Wysyłaj zawsze jako załącznik, najlepiej w formie: imię_nazwisko_CV.rtf

    Tracisz czas?
    A moze za ten wlasnie czas masz placone? Jesli bylbys moim HRem to
    za taka wypowiedz stracilbys prace. Bo przez Twoje widzimisie moglbys
    nie zauwazyc swietnego pracownika.
    Kazdy HR ktory wywala/olewa aplikacje tylko ze wzgledu na jej format jest
    IMO
    leniwym cieciem. Chyba ze w ogloszeniu wyraznie podano w jakiej formie
    przyjmowane sa ogloszenia.

    W Polsce najwazniejsze jest to, w jakiej formie slac aplikacje i jak
    przypodobac
    sie przydupasom, ktorzy je czytaja. Polska to kraj, w ktorym czlowiek
    pasujacy
    na stanowisko nie zalapie sie na nie, bo miszczu namaszczony do odbioru jego
    aplikacji ma focha i wcisnie delete za to, ze woli doc od pdf.
    Kazda dyskusja nt formatu zalacznikow jest smieszna dla kazdego zdrowego
    przy zmyslach. Ale smiertelnie powazna dla polskich HRowcow przez
    gigantyczne H.

    pozdrawiam
    gslabs