PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
  • Data: 2008-08-05 19:14:34
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem? [OT i dlugi wywod]
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel wrote:

    > sprzęt wyswietlajacyw kinie (ekran, rzutnik i coś tam jeszcze) jest kosztem
    > stałym, ponosisz taki sam szoszt na niego cz będzie n wyswietlał filmy w
    > sali 10cio osobowej czy w 1000 osobwej, w koszta zmienne natomast możesz
    > wliczyć prąd zasilający ten sprzęt, bo więce go zurzyje jak będzie częściej
    > urzywany:O)

    Aha. Ale jeśli film chce obejrzeć w jednostce czasu 100 osób to w
    pierwszym przypadku potrzebujesz 10 sal z wyposażeniem, w drugim
    wystarczy jedna sala z wyposażeniem...

    > jak masz małe poe tomasz mały park, mało maszyn, małe maszyny i małą
    > stodołę, a jak masz e duże to i to wszystko masz duże:O)

    To ja poproszę park maszynowy na 50 arów. I udowodnij mi, że koszty
    produkcji będą niższe niż na 10 hektarach.

    > ja twierdziłem i udawadniałem że jest odwrotnie, czyli małe jest
    > wydajniejsze:O)

    I pomyśleć, że moje pieniądze idą (pośrednio) na dopłaty dla takich
    potentatów rolniczych... Normalnie kosa w "pomieszczeniu gospodarczym"
    sama na sztorc staje.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl