PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
  • Data: 2008-08-07 13:58:20
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
    Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ha ha ha, nie rożśmieszaj tu ludzi, bo kazdy wie że metr kwadratowy
    > malutkiego domku wynosi jakieś 2,5 tyś.zł, a metr kwadratowy mieszkania w
    > bloku kosztuje już jakieś 4-8tyś.zł (jak blok jest większy to więcej, a metr
    > kwasratowy w wyjebanym w kosmos 200 metrowym wierzowcu kosztuje 15-30tys.zł
    > więc plecisz bzdury bez pokrycia

    Gargamelku, bardzo źle trafiłeś. Tak się składa, że własnie pracuję u
    dewelopera a poza tym w firmach budowlanych spędziłem ostatnich ładnych parę
    lat mojego życia i trudno Ci będzie mnie zagiąć.
    To co opowiadasz to porównywanie gruszek i jabłek.
    Porównujesz cenę wybudowania domu jednorodzinnego z ceną sprzedaży mieszkań.
    Na szczęście nie zawsze i nie do końca jedno z drugim jest połączone (chciałem
    użyć słowa skorelowane ale pewnie byś nie zrozumiał).
    Cena sprzedaży mieszkania nie zależy w prosty sposób od ceny wybudowania
    mieszkania ale nie mam zamiaru męczyć cię tutaj wywodami dlaczego tak jest bo
    i tak z tego nic nie wyjdzie.
    Koszt wybudowania mieszkania w bloku nie powinien przekroczyc obecnie 2tys zł
    a to ile pięter ma blok czy wieżowiec nie wpływa znaczaco na cenę. Wyobraź
    sobie, że większym kosztem jest wybudowanie piwnic niż kolejnego piętra.
    Dlatego też deweloperzy, żeby zapewnić miejsca parkingowe starają się omijac
    szerokim lukiem garaże podziemne a oferowac miejsca postojowe na zewnątrz
    budynku.
    Myślę, że nie ma to zbyt wiele wspólnego z tematem tej dyskusji ale poziom
    wiedzy jaki reprezentujesz mnie przeraża i pozwolę sobie na komentowanie
    twoich myśli bo jeszcze ktoś przeczyta i pomyśli sobie, że to jest prawda.

    PioPio