PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
  • Data: 2008-08-07 13:15:43
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja widzisz jestem budowlańcem i informuje Cię, że jesli wybudowanie domu
    > powierzchni 200m kosztuje 100% to wybudowanie domu o powierzchni 100m nie
    > kosztuje 50% tej kwoty. Ledwo dochodzi do ok. 75%.

    ha ha ha, nie rożśmieszaj tu ludzi, bo kazdy wie że metr kwadratowy
    malutkiego domku wynosi jakieś 2,5 tyś.zł, a metr kwadratowy mieszkania w
    bloku kosztuje już jakieś 4-8tyś.zł (jak blok jest większy to więcej, a metr
    kwasratowy w wyjebanym w kosmos 200 metrowym wierzowcu kosztuje 15-30tys.zł
    więc plecisz bzdury bez pokrycia