PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
  • Data: 2008-08-06 09:52:15
    Temat: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
    Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wystarczy że ceny bardzo skoczą i już jakaś połowa społeczeństwa by zdechłą
    > z głodu bo nie było by ją stać, a człowiek musi jeść codziennie:O(

    pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą w takim stwierdzeniu wysatrczy spojrzeć
    tutaj:
    http://www.gwiazdy.com.pl/24_01/4.html
    albo tutaj:
    http://www.forumzn.fora.pl/najwieksze-zagadki,1/odzy
    wianie-sie-swiatlem-rama-bamjan,215.html

    Okazuje się, że od życia nie potrzeba wcale pokarmu, wystarczy energia z
    kosmosu. Prościzna.

    Mam nadzieję, że zrozumiesz aluzję ale jeśli nie to się nie przejmuj.
    PioPio