PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: Mon, 10 Oct 2005 07:41:40 +0200

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dic2ar$b8e$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego co ja wiem, usługi sekretarskie nie mogą być świadczone na DG.
    > Chyba, że coś się zmieniło w tym zakresie.

    A wirtualne biura to myslisz, ze jak dzialaja? Rynek sekretarek do wynajecia
    (podobnie jak powierzchni biurowych do wynajecia) rozwija sie bardzo
    dynamicznie. Wykonywanie tego zawodu na samozatrudnienie tez jest bardzo
    powszechne wsrod tych sekretarek, ktore zarabiaja tyle, ze jest to dla nich
    samych bardziej oplacalna metoda niz umowa o prace.

    > Dokładnie. Na podstawie wywiadu wśród rodziny, znajomych i znajomych
    > znajomych.

    W takiej sytuacji jedni pracuja nad rozszerzeniem swojego zakresu znajomosci
    o wiecej osob prowadzacych DG, a inni rezygnuja.

    > którzy mają własny środek transportu. Na rowerze jeszcze nie próbowałam
    > przewozić 17'' calowego monitora ;))
    >
    > Ale dobra. Z mojej strony to koniec dyskusji, bo do niczego ona nie
    > prowadzi.
    > Ja mówię o praktyce, a Ty gdybasz, jakby to można zrobić.

    No to niech bedzie z Twojej strony koniec, chce tylko odpowiedziec na
    powyzszy zarzut.
    Otoz ja tez mowie o praktyce, tylko z innymi praktykami mialysmy do
    czynienia. Kira i ja mialysmy sytuacje fakturowania sie przez kogos i
    zapewniam Cie, ze tego nie zmyslamy. Jesli natomiast chodzi o rynek uslug
    komputerowych, to mam oglad w moim miescie i choc oczywiscie jest wiele
    bogatych firm, to jest rowniez sporo firemek, ktore na zdrowy rozum nie
    powinny sie utrzymywac w tej branzy, a utrzymuja sie. Maja dlugi czas
    reakcji, nieco zbyt luzackie podejscie do klienta, sprzet maja zalosny,
    umiejetnosci czasem nie przekraczajace duzo moich (a nigdy nie uwazalam, ze
    mam takie umiejetnosci komputerowe, zeby myslec o dzialalnosci w tej
    branzy). Jakos sie trzymaja, niektore od lat i nawet sie rozwijaja. Zobacz
    sobie na goscia, ktory reklamowal sie na appo - WWW.dwp2.prv.pl - ktos taki
    zdobyl sobie klientow. Oznacza to, ze kazdy lepszy od niego tez moze.

    I.