PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-10-10 12:50:52
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koziorozec wrote:

    > Zgadzam się, dlatego sama nie robię drobnicy.
    > Ale wtedy trudniej o klienta.

    Owszem. Ale to i tak nadal bardziej opłacalne...

    > A widzisz. Szukałabyś takiej pracy...

    No tak. Tylko zdaje się, że muszę przypomnieć: praca =/= etat...

    > Krótka definicja jest jednak taka: jak sprzedać komuś coś,
    > czego on (jeszcze) nie potrzebuje.

    A to już Ci Immona wyjaśniła. Dopóki masz takie właśnie podejście,
    to nie podejrzewam żebyś miała jakiekolwiek sukcesy w handlu ;)

    > W którymś wątku polemizowałaś ze mną, że nie trzeba człowieka do takiej
    > pracy, bo kopie wykonuje się automatycznie :P

    Stwierdziłam, że nie trzeba tego ręcznie codziennie robić. I nadal tak
    właśnie twierdzę...

    > Rozwiązanie automatycznego tworzenia kopii jest możliwe, jeśli w sieci
    > masz serwer - konfigurujesz automatyczny backup i leci.

    Dokładnie. Więc w czym ten problem widzisz? :)

    > Ale też od czasu do czasu trzeba archiwizować takie kopie z dysku,
    > nawet jeśli jest mirroring.

    Nom, ale tego już codziennie nie robisz przecież.

    > A więc nigdy nie ma tak, że nie potrzeba nikogo od tworzenia kopii, bo
    > kopie wykonują się same. Zresztą, jak coś padnie, to trzeba umieć dane
    > z kopii odzyskać.

    Tak, tylko że ja polemizowałam wyłącznie z twierdzeniem, że jak nie ma
    informatyka non stop w firmie, to nie da się porobić kopii. Da się, bez
    większego problemu.

    > Sprzedaż piwa to następny przykład co można zrobić, jak się wytworzy
    > odpowiednią modę=reklamę na coś, czego do tej pory nie było ci trzeba...

    Ano ;) I nie mam jakoś pretensji bo piwo lubię. Więc jak widać ten
    handel wcale upierdliwy być nie musi ;>

    > A dlaczego zakładasz, że nie zarabia 'jakkolwiek'???

    Tak wynika z tego, co pisał. Przecież się nie będzie uczył niczego, bo
    nie ma kiedy, jak i w ogóle -- więc niby co ma robić...?

    > Może te pomysły nie są przystosowane do człowieka???

    Do tego człowieka akurat chyba żaden pomysł nie jest przystosowany...

    Kira