PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-10-10 12:28:53
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > A to już Ci Immona wyjaśniła. Dopóki masz takie właśnie podejście,
    > to nie podejrzewam żebyś miała jakiekolwiek sukcesy w handlu ;)

    I słusznie 'podejrzliwa' jesteś.
    To, że mam takie podejście i taką definicję handlu nie przeszkadza
    mi całkiem dobrze sprzedawać :PP

    > Stwierdziłam, że nie trzeba tego ręcznie codziennie robić. I nadal tak
    > właśnie twierdzę...

    No i widzisz. Sama przyznajesz, że działką administracji kompów się
    nie zajmujesz. Więc nie wiesz, jak taka praca wygląda.
    Tak samo jak Ty, myśli wielu właścicieli firm, bo ktoś im tak powiedział,
    że wystarczy coś raz ustawić i zapomnieć.

    > Dokładnie. Więc w czym ten problem widzisz? :)

    Ja -- widzę.
    O peer-to-peer słyszałaś?
    O zasadach instalacji oprogramowania home bankingu?
    O padniętych serwerach (bez mirroringu)???

    > Nom, ale tego już codziennie nie robisz przecież.

    W banku? Tam się robi kopie co najmniej raz dziennie.

    > Tak, tylko że ja polemizowałam wyłącznie z twierdzeniem, że jak nie ma
    > informatyka non stop w firmie, to nie da się porobić kopii. Da się, bez
    > większego problemu.

    Oczywiście. Jak się potem _da_odpowiednią_kwotę_, to się nawet _da_
    takie dane potem odtworzyć ;PPP
    Tiaaa. Ciekawe dlaczego większe firmy coraz częściej decydują się
    na zatrudnienie informatyka na stałe, a 'dochodzący', prowadzący DG
    ich nie interesuje? ;>

    > Ano ;) I nie mam jakoś pretensji bo piwo lubię. Więc jak widać ten
    > handel wcale upierdliwy być nie musi ;>

    Rozumiem, że u Ciebie tak od niemowlęcia... ;>>>

    > Tak wynika z tego, co pisał. Przecież się nie będzie uczył niczego,
    > bo nie ma kiedy, jak i w ogóle -- więc niby co ma robić...?

    Ja tam nie widziałam u niego niechęci do nauki.

    > Do tego człowieka akurat chyba żaden pomysł nie jest przystosowany...

    To przestań się produkować. Po co Ci to?
    Wrzuć do do KF, jak Cię drażni.

    --
    Koziorozec