PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to bywa w hipermarketach... › Re: Jak to bywa w hipermarketach...
  • Data: 2004-12-02 10:47:28
    Temat: Re: Jak to bywa w hipermarketach...
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

    > Godzina pracy fizycznej dziennie to tez nic strasznego (i w koncu
    wykladanie
    > towaru, a nie kopanie rowow) i dziwi mnie wielkie halo, jakie z tego robi
    > (czul sie tak bardzo tym ponizony, czy mial zakwasy?).

    Zgadzam sie praca fiyczna czasami sie przydaje:) troszke ruchu nikomu
    jeszcze nie zaszkodziło!

    >Placa nie byla glodowa i mozna bylo sie za nia bez problemu utrzymac (chyba
    ze jest ojcem
    > rodziny wielodzietnej), a zakres obowiazkow nie wymagal az takich
    > kwalifikacji, zeby placic znaczaco wieksze sumy.

    Co do płacy to nie moge sie zgodzic! Stanowiska kierownicze powinny byc
    dobrze (lepiej) oplacane, jest to jednak odpowiedzialna praca i jakies tam
    ryzyko zawsze istnieje(najczesciej dostaje sie kierownikowi). A
    kwalifikacje maja chyba znaczenie (ciezko zatrudnic na tym stanowisku
    czlowieka bez doswiadczenia i odpowiedniej wiedzy). Stoi chyba Pani po innej
    stronie barykady (Związek Pracodawców Dolnego Śląska ) - pracodawcow!! I
    tak juz zawsze chyba bedzie, ze tacy "pracodawcy", wiedzac jaka jest
    sytuacja na rynku pracy, nie dadza NIKOMU zarobic i beda wykorzystywac
    ludzi za "psie pieniadze" - jak im sie nie podoba to zawsze moga sie
    zwolnic, na ich miejsce juz czeka kilku chetnych gotowych pracowac za
    mniejsze pieniadze!!!
    Posiadanie rodziny (wielodzetnej czy tez nie) tez nie powinno byc
    czynnikiem ktory decyduje ile kto powinien zarabiac! Kazdy chce w miare
    dobrze zyc! A te 2100netto nie wystarczaja młodym ludziom wystartowac i sie
    dorobic (ile mozna na kredycie - ktore i tak sa drogie w Polsce, wrecz
    lichwiarskie)! To wlasnie dlatego jest malo dzieci! Dlatego spoleczenstwo
    sie starzeje! Mlode malzenstwa boja sie miec dzieci bo:
    - grozi to zwolnieniem z pracy (niby prawo chroni ale rzeczywistosc jest
    inna)
    - za co utrzymaja dziecko! im jest mniejsze tym wiecej wydatkow (pieluchy
    ubranka itp)
    Ja jako przyszly rodzic bardzo chcialbym aby moje dzieci mialy
    wszystko.Chcialbym im zapewnic dobre i spokojne dziecinstwo ale przy
    Polskich realiach jest to ciezkie do zrealizowania!

    >Rozumiem, ze niezdrowa atmosfera, zle traktowanie przez zwierzchnika itd. i
    chyba problem jest w
    > urazach wlasnie po tym, nie po wykladaniu towaru. Ludzie z grupy juz mu
    > radzili isc na terapie.

    Leczyc to powinni sie ludzie, ktorzy psychicznie mecza swoich pracownikow!
    Wbrew pozorom to nie zwieksza ich efektywnosci! Niezdrowa atmosfera to juz
    chleb powszedni w wiekszosciach zakladach pracy! Mobbing! niby to takie
    modne, sadzic sie mozna ale i tak nie ma dowodow i umarzane sa postepowania
    w tych sprawach! Najgorsza w tym wszystkim jest bezkarnosc pracoawcow, oraz
    ze nie postepuje zgodnie z KP! To trzeba zmienic!

    pozdrawiam M