PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to bywa w hipermarketach... › Re: Jak to bywa w hipermarketach...
  • Data: 2004-12-03 16:11:08
    Temat: Re: Jak to bywa w hipermarketach...
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie Auchan ,niewazne zreszta..;)
    Kwestia tylko wspolpracy z przelozonym, ktora jest na moim stanowisku
    kluczowa. Nie da sie bowiem z nim normalnie wspolpracowac... Trzeba innych
    argumentow niz slowo (spokojne slowo)
    Ale nie martwie sie, oszczednosci sa, dzieci nie mam, mieszkanie mam, poki
    co szukam pracy na wyspach brytyjskich, moze cos w rodzaju Assistant
    Accountant sie trafi, to pozegnam moja firme w Polsce...