PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to bywa w hipermarketach... › Re: Jak to bywa w hipermarketach...
  • Data: 2004-12-01 20:47:33
    Temat: Re: Jak to bywa w hipermarketach...
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekam na owocna dyskusje..

    wydaje mi se ze kolo 2500 brutto!

    ale tak na marginesie: tak jest zawsze (wykladanie towarow, sprzatanie itp)
    kiedys startowalem na stanowisko INSTRUKTOR PRODUKCJI w TELEPIZZY - pieknie
    brzmiaca nazwa:) praca ta to:
    "praca w dziale operacyjnym w lokalu TP, z możliwością awansu na z-cę
    kierownika d.s. produkcji i dostaw.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała możliwość praktycznego
    zapoznania się z zarządzaniem firmą, oraz kierowaniem zespołem pracowników."
    rzeczywistosc wygladala tak:
    -wyrabianie pizzy
    -sprzatanie
    -mycie
    -roznoszenie ulotek
    - + to co wyzej

    wszystko bym przezyl (sprzatanie i inne - praca nie hanbi - teraz to
    przywilej)! ale panie z telepizzy oferowaly mi 1000zl BRUTTO! zasmialem im
    sie w twarz i podziekowalem

    pozdrawiam

    P.S.
    1000 razy lepsza i bardziej preferowana przeze mnie praca:
    menedzera (nieformalnie nazywany kontrolerem zarzadzania) w jednym z
    sieci hipermarketow!! JA WYBIERAM :) SERIO