PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać by dostać pracę ? › Re: Jak szukać by dostać pracę ?
    From: " " <w...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukać by dostać pracę ?
    Date: Fri, 11 Oct 2002 18:52:35 +0000 (UTC)

    annna <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Od jakiegoś czasu szukam pracy. Wysyłam swoje oferty na ogłoszenia w
    prasie,
    > w internecie. Umieściłam swoje dane na stronach "szukaczy" pracy. I nic ...
    > Co z tego, że moja oferta często jest jakby uszyta na oferowane stanowisko
    > cisza, żadnej odpowiedzi. Mam ukończone studia wyższe, studia podyplomowe
    > doświadczenie. Zastanawiam się czy warto dać swoje ogłoszenie do firm
    > zajmujących się wyszukiwaniem pracy ? Czy ogłoszenie do gazety Wyborczej
    > daje jakieś efekty ? Poradzcie ...
    >
    > --

    Zgadzam się z większościa odpowiedzi. Jestem i pracownikiem i pracodawcą.
    Oczywiście w dwóch różnych firmach. Zdecydowana większość moich znajomych
    znalazła pracę dzięki znajomościom ja zresztą też (i teraz gdy chcę odejść
    nie bardzo wiem jak to powiedziec szefowi. Rynek pracy wygląda mniej więcej
    tak (wg mnie): z jednej strony osoby bezrobotne szukające każdej pracy
    (zwykle chodzi im o sprzątanie, opiekę nad dziecmi itp.)i to jest
    zdecydowana mniejszość z drugiej osoby szukajace pracy swoich marzeń
    niezdolne pójść na żadne kompromisy. Szukając pracy (kilka lat temu) poszłam
    na kompromis ale cały czas zastanawiałam sie co napradę chciałabym robić.
    Wreszcie to znalazłam, ale doświadczenie zdobyte w nielubianej pracy bardzo
    procentuje. Nie każdy po studiach robi od razu to co chciałby i trzeba się z
    tym pogodzić.
    Jeśli nie będziesz stawiać pracodawcy wielu warunków albo spróbujesz zacząć
    od czegoś trochę "gorszego" ale w swojej branży to na pewno po paru
    miesiącach będziesz mogła zmieniać pracę. No może po roku :)
    Naprawdę praktyka jest najważniejsza. Powodzenia

    http://www.gazeta.pl/usenet/