eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / dorabianie / upadek etc. › Re: Jak system dzialal?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak system dzialal?
    Date: Fri, 04 Oct 2002 23:43:15 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 53
    Message-ID: <3...@i...com.pl>
    References: <aka5q3$o42$1@news.tpi.pl> <ankbh0$602$1@news.gazeta.pl>
    <tDmn9.19590$zX3.52553@news.indigo.ie>
    NNTP-Posting-Host: pa141.braniewo.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1033767706 27415 213.76.233.141 (4 Oct 2002 21:41:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Oct 2002 21:41:46 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en
    X-Mailer: Mozilla 4.78 [en] (Windows NT 5.0; U)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:59792
    [ ukryj nagłówki ]



    Jarek wrote:

    > "Aga" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > news:ankbh0$602$1@news.gazeta.pl...
    >
    > > Wynajeli wiec jakis studentow (tu sie smieja ze studentow, ale moze to i
    > byla
    > > jakas nieznana firma) ktorzy zrobili im to za pare tysiecy. Dzialalo i
    > dziala
    > > bez zarzutow od zawsze, po paru miesiacach rayanair podziekowal za
    > wspolprace
    > > biurom turystycznym i przez net sprzedaja wiekszosc biletow.
    > > Za to narodowa linia irlandzka wynajela oczywiscie doradcow i za bardzo
    > grube
    > > pieniadze otrzymali system, ktory przez pierwsze miesiace nie nadawal sie
    > do
    > > uzytku.
    >
    > Ach ta legenda :-))) To prawda. O'Leary wynajal dwoch studentow ktorzy
    > napisali mu system sprzedazy biletow przez internet. RyanAir generalnie
    > unika sprzedarzy biletow przez zaprojektowane do tego systemy. Wymaga to
    > subskrybcji, a oni staraja sie ucinac koszta gdzie sie da; na przyklad
    > eliminujac posrednikow. Strasznie sie tym pozniej chwalil jak to
    > zaoszczedzil pieniadze i kupil za grosze (pare tysiecy funtow) cos za co
    > inni placili dziesiatki tysiecy konsultantom.

    Czy?

    > Z czasem niestety okazlo sie
    > ze system dzialal

    tak:

    > srednio

    Czy?

    > (wiem bo uzywalem -

    tak:

    > to byla tragedia).

    > Policzono
    > wiec ile ich kosztowal 'downtime' w utraconym obrocie i cichaczem sciagnieto
    > Accenture ktora to zrobila porzadniej i za porzadne pieniadze. :-)
    >

    Pozdrawiam
    D.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1