PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / dorabianie / upadek etc. › Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
  • Data: 2002-10-06 22:44:02
    Temat: Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    Od: "Aga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmm, wlasciwie na PG nie ucza jezykow programowania (chyba ze ktos sobie
    wybierze specjalizacje programowanie), na pierwszym semestrze jest chyba C
    (byl Pascal) a reszte to trzeba sie samemu nauczyc zeby wykonac cwiczenie.
    Z zalozenia nikt nie uczy narzedzi. Studia sa chyba po to zeby nauczyc
    myslenia i ogolnych zalozen, reszte mozna sobie samemu znalesc/douczyc sie.
    Ze uczy sie na przykladzie anarchizmow to inna rzecz, plus tysiaca rzeczy
    ktore sie zalicza i zapomina bo i tak tak ambitna prace to bedzie mialo
    niewielu. Nikt nigdy nie mowil ze mamy wyjatkowe szkolnictwo, choc
    zdecydowanie wymeczony absolwent politechniki wie wiecej niz wyrelaksowany
    absolwent uczelni irlandzkich.
    Inna rzecz ze ludzie od razu chca prowadzic projekty - tak jak ludzie po
    zarzadzaniu od razu garna sie do zarzadzania firma, po prostu niepotrzebnie
    ich sie trzyma przez 5 lat na uczelni. Dla mnie zdrowym rozwiazaniem sa
    krotkie, 3 letnie studia gdzie ucza cie podstaw/narzedzi, pozniej idziesz do
    pracy jako programista, po paru latach idziesz znow do szkoly i smialo
    mozesz byc prowadzacym. Ale u nas ciagle dumna nakazuje skonczenie od razu 5
    lat.