PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprzedac długopis?

  • 1. Data: 2003-05-21 20:17:21
    Temat: Jak sprzedac długopis?
    Od: "karola kwiecinska" <s...@N...gazeta.pl>

    jak sprzdac długopis, bałgam o rade...to pytanie juz kilka razy przewijało
    sie na rozmowiek kwalifikacyjnej...(przedstawiciel handlowy, medyczny,
    prosze o jakąś radę.

  • 2. Data: 2003-05-21 21:51:18
    Temat: Re: Jak sprzedac długopis?
    Od: "Irkanis" <i...@p...onet.pl>

    Daj spokój, ci, którzy przeprowadzają tak idiotyczną rekrutację, powinni na
    zakończenie naszej nieudanej próby sprzedać długopis nam. Ciekawe, czy
    kupimy ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Irkanis

  • 3. Data: 2003-05-21 22:56:47
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > zakończenie naszej nieudanej próby sprzedać długopis nam. Ciekawe, czy

    No ja bym tak sprzedał:

    B - Hipoteza
    A (czyli ja sprzedający)- Proszę Kupić ten długopis.
    B (ten co nas testuje) - Ale ja już mam długopis.
    A- jak ma pan/i na imie ?
    B - Marek
    A - widzi pan tego dobrze zbudowanego faceta w dresie z kijem basebollowym ?
    B- tak widze
    A - to jest Zdzisiu, chce pan go poznać ?
    B- Nie, niebardzo
    A - Zdzisiu! Ten Pan powiedział, że masz brzydki dres i że nie chce Twojego
    długopisu.
    B- poprosze cały zestaw tych długopisów.

    To tyle, moja wersja jest taka.

  • 4. Data: 2003-05-22 00:53:13
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    Twojego
    > długopisu.
    > B- poprosze cały zestaw tych długopisów.

    Niezle. Kupilem tez ;-)

    PiotrG

  • 5. Data: 2003-05-22 01:01:25
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Irkanis wrote:

    > Daj spokój, ci, którzy przeprowadzajš tak idiotycznš rekrutację, powinni na
    > zakończenie naszej nieudanej próby sprzedać długopis nam. Ciekawe, czy

    He he. Dziś moja lepsza połowa miała rekrutację do banku.
    Jedno z pytań było:

    "Proszę mi sprzedać Słońce"

    Bez komentarza.
    --
    n...@p...com
    GG#:789298

  • 6. Data: 2003-05-22 01:03:47
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Spiderman wrote:

    > A - to jest Zdzisiu, chce pan go poznać ?
    > B- Nie, niebardzo

    Sorry, Tak mi się przypomniało apropo Zdzisia:
    http://free.polbox.pl/n/nuno/sick-telefon.mp3

  • 7. Data: 2003-05-22 06:31:39
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Witaj.
    To sprzedawanie długopisu to nie jest takie trudne.Najlepiej weź teraz
    kartkę i napisz zalety długopisu który gdziesz lezy przed Tobą
    Podam Ci kila przykładów.
    Kolor-pasuje do oczu
    Podręczny zawsze można go mieć przy sobie
    Jesli to będzie taki ładny klasyczny troszke lepszy długopis to twój
    argument to że przyda sie do podpisywanie dokumentów.
    Jeśli taki badziewiasty jednorazówka to że możesz go mieć przy sobie cały
    czas do nagłych przypadków.
    itp....
    Usiąć sobie i zastanów sie nad walorami długopisu i napewno go sprzedaż.
    Mi sie udało mam nadzieje że tobie też sie uda.
    Powodzenia

    Użytkownik "karola kwiecinska" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bagmsh$j68$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2003-05-22 10:29:26
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości

    > He he. Dziś moja lepsza połowa miała rekrutację do banku.
    > Jedno z pytań było:
    >
    > "Proszę mi sprzedać Słońce"

    No to może Pan kupi słońce bo księżyc już ukradli z magazynu :-)

    KCH

  • 9. Data: 2003-05-22 11:53:09
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Z tym długopisem to juz stary numer
    Chyba jest gdzies w jakiejs ksiązce dla agentów ubezbieczeniowych

    być moze to bezsensowny , ale dosyć skuteczny
    zawsze jak go komus zadaje - np. jakiemus cwaniczkowi
    to lezy i sie buraczkowy robi :)
    i duka

    ostatnio mój koles był na testach
    i kazano mu napisac opowiadanie

    "jestem łódką "
    dobre

  • 10. Data: 2003-05-22 13:40:08
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    karola kwiecinska <s...@N...gazeta.pl> zapodał(-a):
    > jak sprzdac długopis, bałgam o rade...to pytanie juz kilka razy przewijało
    > sie na rozmowiek kwalifikacyjnej...(przedstawiciel handlowy, medyczny,
    > prosze o jakąś radę.

    Na 'biednego studenta':
    - panie kochanieńki ja bardzo proszę - niech Pan kupi ten długopis - jak
    nie sprzedam dzisiaj 1200sztuk, to nie będę miał na bilet do domu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl