PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuję prawnika - prawo pracy

  • 1. Data: 2003-05-21 16:24:19
    Temat: Poszukuję prawnika - prawo pracy
    Od: "dorota" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy mógłby Ktoś wskazać mi w internecie listę kancelarii w Warszawie, z
    której wybrałabym prawnika (prawo pracy).

    Dzięki z góry i pozdrawiam.
    Dorota

  • 2. Data: 2003-05-21 20:00:55
    Temat: Odp: Poszukuję prawnika - prawo pracy
    Od: "Don Desperado" <s...@s...pl>

    Użytkownik dorota <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bag94p$8ll$...@f...acn.pl...
    > Witam
    >
    > Czy mógłby Ktoś wskazać mi w internecie listę kancelarii w Warszawie, z
    > której wybrałabym prawnika (prawo pracy).

    Państwowa Inspekacja Pracy - jest za darmo!!!

    > Dzięki z góry i pozdrawiam.
    > Dorota

    Desperado (-B

  • 3. Data: 2003-05-21 20:55:20
    Temat: Re: Poszukuję prawnika - prawo pracy
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "dorota" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy mógłby Ktoś wskazać mi w internecie listę kancelarii w Warszawie, z
    > której wybrałabym prawnika (prawo pracy).

    Zobacz na strone www.prawo.lex.pl

    Pozdrowienia Michał

  • 4. Data: 2003-05-21 22:38:47
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Don Desperado <s...@s...pl> wrote:
    > Państwowa Inspekacja Pracy - jest za darmo!!!

    Chyba dla tych, którzy nie płacą podatków.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10306 dzień życia, sprawność